Skip to content

ענף המוסכים עורך ועידה מקצועית ראשונה

ועידה ראשונה לניהול מוסכים תנסה לתת כלים נוספים לבעלי המוסכים במטרה לסייע להם לנהל את תזרימי עסקיהם, בעידן בו הגופים הריכוזיים בענף נוגסים ברווחים והציבור מוחה על יוקר המחייה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום רביעי 29.10 תערך לראשונה ועידה לניהול מוסכים, במלון לאונרדו סיטי טאוור ברמת גן. הצורך לקיום הוועידה הגיע מציבור בעלי המוסכים אשר נדרשים יותר ויותר להתמודד עם מציאות מורכבת של ניהול מוסך מול סוגיית הריכוזיות במשק הרכב. שר התחבורה הבטיח שהוא יקדם את חוק רישוי שירותים לרכב שאמור לטפל בבעיה, אבל המוסכים החליטו לא לשבת בינתיים בחיבוק ידיים.

בענף תחזוקת הרכב כל אחד רוצה לקבל את הנתח שלו – חברות הביטוח, חברות הליסינג ויבואני הרכב. לצד כל אלה, חלה התפתחות בטכנולוגיית המידע המביאה עמה ערך משמעותי לעסקים וללקוחות לשיפור המצוינות התפעולית והשיווקי. באיגוד המוסכים הבינו שכאשר אין תכנון וניהול נכון, הרווחים הזעומים ומוסר התשלומים הירוד בישראל יכולים להפוך להפסדים, בעיקר בעידן בו המוסכים מוצאים עצמם במלחמת הישרדות יומיומית מול הגופים הריכוזיים במשק ומול תדמיתם הבעייתית כפי שהיא נתפסת ע"י הצרכנים.

בין משתתפי הכנס: רונן לוי, יו"ר איגוד המוסכים, אריה אשד, מנכ"ל איגוד המוסכים, קובי אביטל, סמנכ"ל מחקר ופיתוח המכללה הטכנולוגית לרכב, מהנדס אבנר פלור, ראש ענף הרכב במשרד התחבורה, יוסי זיגמון, מנהל אגף מוצרים ושירותים בבזק, עופר סופר, מנהל מחלקת שירותי מידע ומנועי חיפוש בבזק, יעקב אלפסי, בעלים של רפאל פתרונות, אבי דיין בעלים של פטרוטק, דניאל אלהרר, סמנכ"ל לקוחות, ERN, נעמי הימיין רייש, מנהלת תחום חקיקה ורגולציה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, משרד הכלכלה, ארז מוספי, מומחה רכב, מדריך ראשי BOSCH ישראל ועוד.

היום מוסכים רבים עוסקים בהישרדות (צילום אילוסטרציה)
היום מוסכים רבים עוסקים בהישרדות (צילום אילוסטרציה)

המטרה של הוועידה היא לספק כלים פרגמאטיים שיקדמו את מנהלי המוסכים ברמה המקצועית וישדרגו את יכולות וכישורי הניהול שלהם. הכנס יעסוק במגמות וחידושים בעולם הרכב מהפן הניהולי-עסקי. בוועידה יידונו נושאים כגון הדרכים להצלחה בעסקים, ניהול המוסך בעידן האינטרנט, איך הממשלה עוזרת לעסקים בכלל ולמוסכים בפרט, יתרונות של שימוש בצ'קים, ניהול מוסך בתנאי תחרות, שימור לקוחות ועוד, ובעצם יתייחס לכל מה שהמוסך צריך לכלול בארגז הכלים העסקי שלו לצורך ניהול נכון של העסק.

לדברי רונן לוי, יו"ר איגוד המוסכים: "בדיוק בעיתוי בו פתחנו במכללה הטכנולוגית קורס של מנהלי עסקים למוסכים וראינו את הביקוש הרב, פנו אלינו מבזק וממידע כנסים עם רעיון הועידה ומיד החלטנו להרים את הכפפה. במציאות שלנו לצערי, יותר ויותר מוסכים מתקשים לנהל את יומם ועוסקים בהישרדות. אנו מאמינים כי הכשרות אלה, בצירוף שיתופי פעולה עם גורמים בענף ובתחום הפיננסי, יסייעו לבעל המוסך ולצרכנים לממש את השינויים בתחום לטובת התחרות והאיכות בתיקוני כלי הרכב בישראל."

1 Comment

  1. דותן
    25 באוקטובר 2013 @ 12:56

    "בוועידה יידונו נושאים כגון .. יתרונות של שימוש בצ'קים…"

    מעניין, אילו יתרונות אפשר למצוא בשימוש בצ'קים.

    במשך שנים, כל מה שאני שומע מבעלי עסקים בהקשר של צ'קים, זה הבעייתיות שלהם, והעלות הנוספת שהם מוסיפים לשירות ולמוצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן