Skip to content

המלחמה נגד אגרת הטלוויזיה מתפשטת

בד בבד עם המאבק של עובדי רשות השידור להצלתה ומאבק איתנים שמתחולל ברשות בין העובדים וההנהלה, מתחזק בזירת הפייסבוק מהלך הגיוס וההחתמה של מתנגדים לגביית האגרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטה המאבק לביטול האגרה הודיע היום על פתיחת חרם צופים ראשון מסוגו כנגד רשות השידור. מהמטה נמסר כי עד כה חתמו למעלה מ- 7,500 איש על הצטרפותם לחרם. חרם זה כרוך בוויתור על צפייה בערוץ 1.

מהמטה נמסר כי "ההחלטה לפתוח בחרם צופים התקבלה בעקבות העיכוב הצפוי בהגשת המלצות ועדת לנדס".

כידוע, וכפי שפורסם במגפון, הודיע שר התקשורת גלעד ארדן, בראיון רדיו בגלי צה"ל בשבוע שעבר, כי הוועדה תסיים את עבודתה רק בעוד שלושה-ארבעה חודשים, כלומר, לאחר תום שנת 2013.

תומר טרבס, ממובילי המאבק הציבורי לביטול האגרה, טוען כי "תגובת הממשלה מתעכבת, אבל הנטל על הציבור נמשך ולכן לא נותרה לנו ברירה, אלא להחריף את צעדי המחאה. חרם צרכנים הוא מהלך לגיטימי מתבקש".

בשבוע שעבר פצח המטה בצעד ראשון של הפגנה אלקטרונית, שבה קראו המפגינים לממשלה שלא להנפיק את דרישת תשלום האגרה לשנת 2014. הצעד הבא הוא הבקשה המופנית היום לציבור הגולשים להצטרף לחרם ולהתחייב שלא לצפות בערוץ הראשון עד לביטול האגרה. טרבס: "כמו במחאת הקוטג', כאשר פוגעים בכיס של המונופול, הוא מתגמש. גם הערוץ הראשון שואב את הלגיטימיות שלו מהציבור שצופה בשידורים וכמובן מסתמך על הכנסות מתשדירי החסות. ככל שרבים יותר מאיתנו יצטרפו לחרם הצופים הגדול, ההשפעה תהיה רבה יותר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן