Skip to content

כ-54% מהמשתמשים בתווי קנייה נתקלו בבעיות בעת המימוש

כך מתברר מסקר רשות ההסתדרות לצרכנות, שבוצע באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה. הבעיות נבעו בגלל מגבלות החלות על התווים. מנכ"ל הרשות: יש לצמצם את מגבלות השימוש בתווי הקנייה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בסקר שביצעה רשות ההסתדרות לצרכנות, באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה, במדגם מייצג של 500 נשאלים, על שימוש בתווי קנייה, התברר כי כ-54% מקרב המשתמשים בתווים נתקלו בבעיות כאשר רצו לממש את התווים. הבעיות נבעו בשל מגבלות שונות החלות עליהם. כ-45.6% מהנשאלים לא יכלו לקנות באמצעות התווים במסגרת מבצעים. כ-25% כי אי אפשר לקנות עם התווים במחלקות מסוימות וכ-18% בגלל ההגבלה בגובה הסכום אותו אפשר לשלם באמצעות התווים.

כמו כן, 48.3% מהמשתמשים בתווים ציינו, כי אם הייתה להם אפשרות לבחור, הם היו מעדיפים לבחור בתווי קניה ששווים בעת מעמד הרכישה נמוך יותר, אך אין עליהם כל הגבלות. לעומת 32.5% מהמשתמשים בתווים, שהעדיפו שתווי הקניה יהיו בשווי גבוה יותר אפילו אם יש עליהם הגבלות שונות בקנייה.

מנכ"ל רשות הסתדרות לצרכנות, עו"ד ירון לוינסון, אומר היום: "ממצאי הסקר מלמדים, כי ההגבלות השונות המוטלות בתווים מקשות על הצרכנים ויש לפעול לצמצמם, ככל שניתן, על מנת שהמשתמשים לא יתקלו בהפתעות בעת מימושם".

עוד אמר לוינסון: "יש לקוות שהצעת החוק בנושא אשר עברה לאחרונה בוועדת הכלכלה לקראת קריאה ראשונה תיתן מענה גם להארכת תוקף התווים וגם לצמצום ההגבלות והסייגים שבהם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן