Skip to content

הפלסטינים: צעיר מקבטייה נהרג הלילה בידי צה"ל

הפלסטינים מדווחים כי צעיר בן 20 נהרג מאש צה"ל הלילה בעת ביצוע מעצרים במקום. צה"ל טוען כי לא ידוע לו על נפגעים וכי הדבר ייבדק. גל המעצרים בגדה נמשך ורק לפני ארבעה ימים עצרו חיילי צה"ל ומג"ב עשרים מבוקשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר פלסטיני בשנות העשרים לחייו נהרג הלילה (חמישי) במהלך עימותים קשים שפרצו בין תושבי  קבטייה הסמוכה לג'נין, לחיילי צה"ל. כך מדווחים הבוקר הפלסטינים.

[related-posts]

על פי דבריהם נורה הצעיר בחזהו ומת מפצעיו. לפי הדיווח נכנסו הלילה כוחות גדולים של צה"ל לעיירה, על מנת לבצע מעצר מבוקשים לחקירה. בעקבות כניסתם התפתחו עימותים עם תושבים זועמים כשבמהלכם נורה הצעיר, הוחש לבית החולים בג'ינין ושם נקבע מותו.  

(צילום אילוסטרציה: דו"צ)
(צילום אילוסטרציה: דו"צ)

מצה"ל נמסר כי הלילה התפרעו חמישים פלסטינים במהלך מעצרים בקבטיה. דובר צה"ל מוסר כי לא נורתה לעבר המפגינים אש חיה וכי לצה"ל לא ידוע על נפגעים בקרב הפלסטינים, עם זאת, צה"ל יבדוק את טענות הפלסטינים. עוד נמסר כי צה"ל עצר הלילה שלושה מבכירי החמאס ברמאללה, ביניהם ג'מאל טוויל וחוסין אבו כוויכ.

המעצרים הלילה אינם מבחינת הפתעה. צה"ל ממשיך בגל המעצרים ברחבי הגדה המערבית, אותו החל לפני כחודש ימים. כך, לפני ארבעה ימים עצרו חיילי צה"ל ומג"ב 20 מבוקשים: אחד בציידה ליד לג'נין, אחד ביעבד מדרום מערב לג'נין, שבעה בשכם, אחד בסאלם מזרחית לשכם, אחד בג'ת מערבית לשכם,  אחד בעוורתא סמוך לשכם, אחד באל-בירה צפון מזרח לרמאללה, אחד ברמאללה וחמישה נוספים בחברון.  

בשבוע שעבר נהרג מוחמד עאסי (28), אחד ממתכנני הפיגוע באוטובוס בתל אביב בנובמבר 2012 בתל אביב. עאסי, תושב סית לקיא,  נהרג מטיל נ"ט שנורה לעבר מערה בה הסתתר סמוך לכפר נעימה שליד בלעין. מבוקש נוסף שסייע לעאסי להימלט נעצר.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן