Skip to content

הסדרה החדשה של קטורזה: מצחיק בקושי

בפרק הראשון בסדרה הקומית "ישראל" (שני, ערוץ 10), של ישראל קטורזה, ההומור לא נמוך. הוא פשוט לא קיים. הנשים קלפטעס, הגברים מטומטמים והסיטואציות צפויות. זאת לא הסדרה שתוציא את ערוץ 10 מהבוץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"ישראל", קטורזה בשבילכם, הוא הכוכב החדש בסדרה של עצמו, שעלתה הערב (שני) בערוץ 10. הוא לא רק הכוכב, אלא גם שותף בכתיבת הסדרה. ההומור בסדרה לא נמוך, הוא פשוט לא קיים. כלומר, בדיחות שאולי מצחיקות על הנייר, לא עובדות כשהן מושמעות על ידי שחקני הסדרה. נכון, קטורזה די מצחיק בעצם נוכחותו, ומצבי הסדרה שהם מופרכים עד הזויים וכל כך ישראליים, יש בהם נופך משלהם, רק שהוא עדיין לא מגובש.

ילדותי ומרוכז בעצמו. קטורזה עם הילה סורג'ון ושלומי קוריאט. צילום: תום זואילי

יש דמויות סטריאוטיפיות, הנשים שצוחקות על בעליהן הנודניקים עד שהן מגלות שהם נעלמו; האישה (הילה סורג'ון) הכועסת על ישראל בעלה, שלקח אותה למסעדת דגים ליום הולדתה כשהיא יודעת, בעצם, שהוא מתכנן לה מסיבת הפתעה בבית, ואפילו גייסה את ידידה הטוב ביותר לעזור בארגון המסיבה. אז היא קלפטע כועסת. בכלל, דמויות הנשים זוכות בסדרה הזאת לטיפול לא אוהד במיוחד. הנשים הן או קלפטעס או… קלפטעס, ובכל מקרה הן מנסות לשלוט בגברים שלהן, בדרך כלל ללא הצלחה יתירה.

מצד שני, גם רוב הגברים מצטיירים כחסרי יכולות וקצת מטומטמים וילדותיים, כולל ישראל וחברו הטוב (שלומי קוריאט), להוציא אולי את ההומואים. נדב אבוקסיס בתפקיד אורח זוכה להערצת הקהל, וכך גם הידיד הגיי של אשת ישראל. קטורזה עצמו מגלם את הדמות שאנחנו מכירים, פחות או יותר, ילדותי ומרוכז בעצמו עד כדי כך שכלל איננו רואה או מבין את המתחולל סביבו, אפילו בביתו. לא מספיק מצחיק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן