Skip to content

נתניהו לג'ון קרי: הפלסטינים ממשיכים ליצור משברים מלאכותיים

"אני רוצה שלום עם הפלסטינים, ישראל רוצה שלום עם הפלסטינים", אמר ראש הממשלה. "לפני שלושה חודשים הסכמנו על התנאים להתחלת המו"מ, ואנו מקיימים אותם באדיקות. אני מודאג ממצב השיחות מכיוון שהפלסטינים ממשיכים בהסתה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"שמענו שלשום בטהרן את הקריאות 'מוות לאמריקה' ואני מאמין שאלה הפנים האמיתיות של משטר זה ומי ששולט בו". כך אמר ראש הממשלה הבוקר, בפתח פגישתו עם מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי.

"אסור שלמשטר כזה יהיה את הנשק המסוכן בעולם", אמר נתניהו. "כל עוד הם ממשיכים במאמציהם להעשיר אורניום ולהשיג נשק גרעיני, יש להמשיך את הלחץ ואף להגביר אותו. אני מאמין שניתן, בעזרת לחץ כבד, בגלל משטר הסנקציות שהובל במידה רבה ע"י ארה"ב, לגרום לאיראן לפרק לחלוטין את תוכנית הנשק הגרעיני שלה. אהיה מודאג מכל הסכם חלקי שיאפשר לאיראן לשמור על יכולות לפתח נשק גרעיני, אך יחל להפחית את הסנקציות מכיוון שהדבר עלול לערער את הסנקציות.

"רוצה שלום". בנימין נתניהו (מילום: קובי גדעון/לע"מ)
"רוצה שלום". בנימין נתניהו (מילום: קובי גדעון/לע"מ)

"אני רוצה שלום עם הפלסטינים, ישראל רוצה שלום עם הפלסטינים", אמר ראש הממשלה. "לפני שלושה חודשים הסכמנו על התנאים להתחלת המו"מ, ואנו מקיימים אותם באדיקות. אני מודאג ממצב השיחות מכיוון שהפלסטינים ממשיכים בהסתה, ממשיכים ליצור משברים מלאכותיים, ממשיכים להתחמק מההחלטות ההיסטוריות הנחוצות לעשיית שלום אמת. אני מקווה שביקורך יעזור לנווט את השיחות למקום בו נוכל להשיג את השלום ההיסטורי לו אנו שואפים והעמים שלנו ראויים לו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן