Skip to content

אייגיאן/אולמפיק תגדיל ב-2014 את תדירות טיסותיה

תוסיף 15 יעדי טיסה חדשים מאתונה, ותגיע לידי פריסה של 250 קווים, מתוכן 205 קוים בינלאומיים והיתר טיסות פנים ביוון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנת 2014 תגדיל חברת התעופה היוונית אייגיאן איירליינס בצורה משמעותית את היקף טיסותיה הבינלאומיות והפנים ארציות ביוון. היא תוסיף 15 יעדי טיסה חדשים מאתונה, ותגיע לידי פריסה של 250 קווים, מתוכן 205 קוים בינלאומיים והיתר טיסות פנים ביוון.

מטוס איירבס A320 של אייגיאן איירליינס
מטוס איירבס A320 של אייגיאן איירליינס

ב-23 באוקטובר השנה חתמה חברת אייגיאן איירליינס על הסכם סופי עם קבוצת משקיעים עם Marfin Investment Group לרכישת 100% ממניות אולימפיק אייר, בתמורה ל-72 מיליון אירו. עם השלמת עסקה זו הפכה אולימפיק אייר לחברת בת של אייגיאן איירליינס ובניהולה. לאחר הרכישה ציינה אייגיאן איירליינס, כי למיזוג יש פוטנציאל שיתרום לצמיחת התיירות ביוון ויצירת הזדמנויות לפתח ולהגדיל קווי הטיסה הבינלאומיים באמצעות הרשת המאוחדת.

מטוס איירבס A320של אולימפיק אייר
מטוס איירבס A320 של אולימפיק אייר

במסיבת עיתונאים באתונה לסיכום עסקת הרכישה, הודיעו מנהלי החברה, כי בטווח הקרוב, בין 6 ל-14 החודשים הבאים, ימוזגו ציי המטוסים של שתי החברות לצי אחד, ישופר הקשר האווירי בין יוון לעולם וייעשו בשנים הקרובות צעדי חיסכון בהיקף של 35 מיליון אירו בשנה.

אשר להוזלת תעריפי הכרטיסים הודיעה אייגיאן על שתי מערכות תעריפים חדשות, שיוזילו בצורה משמעותית את מחירי הטיסות לאתונה, כולל תעריף אחד של החל מ-24 אירו מחיר מיעדים שונים לאתונה.

בטיסות הבינלאומיות יתוספו בשנה הבאה 15 יעדים חדשים, ביניהם ברמינהגאם, מרסיי, ציריך, המבורג, קופנהאגן, ערים בסקנדינוויה וסלובניה.

מנהלי אייגיאן הודיעו, כי החברה המאוחדת החדשה נטלה על עצמה מחוייבות לתרום תרומה מכרעת לכלכלת יוון, לתיירות אל יוון וממנה ולקהל הנוסעים של שתי חברות התעופה.

אייגיאן איירליינס מיוצגת בישראל על ידי הסניף הישראלי של חברת הייצוגים העולמיתDiscover The World Marketing .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן