Skip to content

שיא חדש במספר הנוסעים ברכבת ישראל

במשך חודש אוקטובר נרשמו כ-4.17 מיליון נסיעות ברכבת, עלייה של כ-18% מהתקופה המקבילה אשתקד. בחודשים ינואר – אוקטובר השנה נסעו ברכבת ישראל כ-36.98 מיליון נוסעים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחודש אוקטובר שחלף נסעו 4.17 מיליון נוסעים ברכבת ישראל, לעומת 3.53 מיליון אשתקד, שזו עלייה של כ18- אחוז ושיא של כל הזמנים בהסעת נוסעים ברכבת ישראל. שיא הנוסעים באוקטובר, המשיך את מגמת העלייה בשימוש ברכבת שנרשמה גם בחודש ספטמבר ובו רשמה רכבת ישראל כ- 3.3 מיליון נסיעות, המהוות גידול של %20 ביחס לספטמבר אשתקד.

רכבת ישראל רשמה גם שיא חדש, של כל הזמנים, בהסעת נוסעים בחודשים ינואר – אוקטובר השנה. בתקופה זו נסעו ברכבת ישראל כ-36.98 מיליון נוסעים, לעומת 33.02 מיליון נוסעים בתקופה המקבילה אשתקד, שזה גידול של 12%. עיקר הגידול במספר נוסעי הרכבת, נמדד בקווים: הוד השרון- ת"א, באר שבע – תל אביב, אשקלון – תל אביב.

"רכבת ישראל תמשיך בעשייה מתמדת לשיפור השירות, על מנת להביא למספר גדול יותר של נוסעים ברכבת", אומר בעז צפריר מנכ"ל הרכבת, "קיצור משך הנסיעה, הגדלת תדירות הרכבות, רכישת קרונות וקטרים חדישים, שדרוג תחנות ופתיחת קווים חדשים – מביאים את חווית הנסיעה ברכבת לסטנדרטים גבוהים הגורמים לציבור להשאיר את הרכבים הפרטיים בבית ובחניונים ולעבור לנסיעה ברכבת ".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן