Skip to content

גבר נרצח ביריות ברחוב בעיר לוד

הגבר נורה מטווח קצר ומת מפצעיו. מסתמן כי המניע לרצח הוא נישואיו לאישה אחרת. לפני כמה ימים הוא זומן למשטרה והוזהר כי יש חשש לחייו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בשנות ה-40 לחייו, נרצח הערב (רביעי), ואדם אחר נפצע באורח קל, באירוע ירי ברחוב סוקולוב בלוד. צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו את הגבר לבית החולים אסף הרופא שם נקבע מותו. הפצוע קל טופל במקום ולא נזקק לפינוי.

כוחות משטרת לוד, בפיקודו של מפקד התחנה תת ניצב יהודה בן עטר, הגיעו למקום ופתחו בחקירה. מפרטים ראשונים עולה כי מדובר ככל הנראה בסכסוך רומנטי הקשור בנישואיו של הנרצח לאישה אחרת. לפני מספר ימים הוא זומן לתחנת המשטרה בלוד והוזהר כי יש איום על חייו. היום ב-19:30 הגיע רכב חולף לסביבת מגוריו של הנרצח שבאותה עת החנה את רכבו. מהרכב נורו מספר יריות והרכב נמלט מהמקום. כתוצאה מכך נפגע הגבר מטווח קצר בפלג גופו העליון ואיבד דם רב.  לפי המשטרה הרקע לסכסוך ידוע וכיוון החקירה הוא בהקשר לאותו סכסוך רומנטי.

לפני כשלושה שבועות, יומיים לפני הבחירות לראשות המקומית, נורה בבטנו מועמד באחת הרשימות בבחירות למועצת העיר, עבד אל-כרים אזברגה, בעת שיצא מאסיפת בחירות בבית פרטי בעיר. רעול פנים ירה לעברו כדור בודד ונמלט מהמקום. משטרת לוד פתחה בחקירה ועצרה עד כה שני חשודים במעשה. 

לפני כשלושה חודשים נורה ונפצע קשה גבר בן 35 מירי שבוצע מתוך רכב נוסע סמוך לפסי הרכבת בלוד. הוא פונה לאסף הרופא ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.  

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן