Skip to content

זה לא קרה לי אבל טוב לי אוראלי

פסגת ההנאה, האינטימיות בהתגלמותה, הפנטזיה של כל אישה ועמה הכמיהה לפרטנר שמבין את העסק. קבלו בתשואות רמות את ה.. קונילינגוס - הליקוק, המין האוראלי האולטימטיבי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פסגת התענוגות - גם העות'מנים היו מודעים לכך

היא אומרת:

"מה אתה עושה?? לא, זה לא שם, תתקרב, לא, תתרחק, מה אתה עושה עם הלשון, זה לא זה. דמיין שאני שוקולד משובח, לא פיסגה של הר שכרגע כבשת ואתה דרוך עם נשק, תתרכך, תנשום עמוק, תזרום עם זה, תאהב, תפלרטט. אני הרי בתנוחה הכי אינטימית שיש, פסוקה ומתרגשת לכבודך, אני רוצה ליהנות, לצעוק לבכות, לשכוח מי אני, מה, זהו? מה התרוממת, עדיין לא התחממתי … זה לא מספיק, הצילו!

מוכר? בטח מוכר, לכל אישה!

פסגת ההנאה, האינטימיות בהתגלמותה, הפנטזיה של כל אישה ועמה הכמיהה לפרטנר שמבין את העסק. קבלו בתשואות רמות את ה… קונילינגוס – הליקוק, המין האוראלי האולטימטיבי.

לו הדברים היו כל כך פשוטים, מין הסתם לא היה צריך לכתוב עליהם, אך המציאות הרבה יותר מורכבת. מה יש בו, בסקס האוראלי?, שגורם לנו להסמיק, להיות מובכים ולא חשוב באיזה גיל אנו, לא פעם לוותר על ההנאה ולהמשיך הלאה עם הלשון בחוץ, כשהיא מכוונת למקום הלא נכון. בוחרים להדחיק.

קבלו את זה כתורה מסיני, מין אוראלי צריכים לעשות יותר ופחות לדבר. משחק מוקדם מוצלח כולל באופן טבעי מין אוראלי. לפי המחקרים, מרבית הנשים מגיעות לאורגזמה המיוחלת בסקס אוראלי, ע"י גירוי ישיר של הדגדגן, ולאו דווקא מחדירה, לכן כמה שיותר אוראלי יותר טוב, וכשמתבצע כראוי יכול להיות מספק עד אלוהי.

אין סיבה טובה אחת לוותר על מין אוראלי, נהפוך הוא, זה קלף מנצח בזוגיות בסקס ובאינטימיות. לך הגבר המהסס ולך האישה הביישנית, הנה כמה עצות חינם שעשויות לעזור לכם לכבוש את הבושה, לצבור ניסיון ולאהוב לקבל ולתת אוראלי. כי המין בלי האוראלי, בואו נודה באמת, הוא כמו אוכל ללא תבלינים, לונה פארק בלי רכבת הרים, ין ללא יאנג.

אל תתקוף. לאט לאט בנינוחות.

אל תשאל אותה אם היא רוצה, היא ועוד איך רוצה.

הפעם הראשונה אולי מביכה, אתה לא מכיר את המקום, לכל אישה "משולש ברמודה" משלה, לאט לאט, תתרגל. תן כבוד ובשביל הכבוד הזה תצטרך לעבוד.

תשקיע! השקעה נכונה תביא אתה תמורה יפה. לא חמש דקות חביבי, אתה ממהר לאן שהוא? מהירות אסורה בהחלט.

ברגע שהתחלת לרפרף בלשונך על המשולש, תישאר שם. לאט לאט תמצא את הנקודה שעושה לה את זה, שגורמת לה הנאה עילאית, נשימות כבדות, ויברציות מטורפות בגוף וכמיהה לעוד ועוד ועוד. ברגע שתרגיש זוג רגליים סוגרות על ראשך וידיים תופסות את ראשך בחוזקה, כמו אומרות לך אתה לא הולך לשום מקום, או אז תדע שאתה בדרך הנכונה ולמעשה במקום הנכון.

תמשיך, אל תוותר, הכל הולך, לשון, שפתיים, אצבעות, נשיפות, נשיקות, גירגורים, תשגע אותה, תלהיב אותה, תאהב אותה. פרקטיקה מוצלחת מגיעה עם הניסיון, ואין חכם כבעל הניסיון.

והוא אומר:

השכנה שלי נראית מרוטה הבוקר, היא מסתכלת על זוגתי במבט עוין, כי חוץ ממני וממנה רק השכנה יודעת שלפחות שלוש שעות של צעקות יכולות להיות רק מין אוראלי.

אז רק כדי שתהיה לכם הגברים סיבה להמשיך לקרוא. אם תעשו את זה טוב, לעולם לא תצטרכו לדאוג לתדירות חיי המין שלכם.

אני מת על זה. זה טקס מכושף. מניחים מגבת תחת ישבנה, לא נשים? נישן בתוך שלולית. לא הגענו לכך ביום אחד אבל עכשיו זה פעמיים ברבע שעה. ואני צולל. יש לי זמן, השעון לא קיים והיא לא תסגור את הרגליים עד שלא אפסיק, ואני? להפסיק? מה פתאום. כל לילה היא הולכת לישון עם חיוך על השפתיים וקמה בבוקר ומאשימה אותי שאני לא נותן לה לישון, ובערב היא תחזור ותתיישב על אותה מגבת וחוזר חלילה.

מין אוראלי הוא עניין של פתיחות ואמון נטו. היא מפשקת את רגליה ונותנת לך את השליטה המוחלטת על העונג שלה. קח את זה כי זה שווה כל רגע. אם אתה כל כך רוצה לגמור יש לך זוג ידיים אבל אם אתה רוצה לעשות אהבה אז תשתמש בכל מה שיש לך.

בעדינות חביבי בעדינות, הדגדגן מגיב גם אם בקושי תגע בו. והוא שם, הוא לא הולך לשום מקום והוא לא כל כך חמקמק כמו שחושבים. אבל זה לא רק הוא, מסביבו יש גן קסום של נקודות רגישות, חלקן מגיבות לעיסוי עדין חלקן ללחיצה, אבל רבאק, בכל סיבוב תתעכב קצת על הדגדגן.

כמו שהיא אומרת, הכל הולך, רק צריך ללמוד. תהיה קשוב לגוף שלה, מהצעקות לא תוכל להתעלם ממילא, תלמד אותו; את הרטט, את הנשימות העמוקות, את הנפת הישבן, הרגליים שמתחילות לקפץ בלי שליטה.

אל "תשפר עמדות" כשהיא מתחילה להתנשם עמוקות, גם אם אתה מרגיש שאתה מאבד את הכיוון, גם אם אתה חושב שככה יהיה יותר טוב. תן לה לקבוע, כמו שהיא אמרה, ביד חזקה ובזרוע נטויה היא תחזיק לך את הראש כדי שלא תזוז.

רוצה אותה חלקה? מגולחת? אין לך מושג מה פיספסת ואם היא רוצה, אז זה המקום להעמיד את שניכם על טעותכם. אפילו רפרוף קל על שיער הערווה מספיק כדי לגרום לה לטפס על הקירות, משיכה בו תוך כדי יכולה להביא אותה לאורגזמה שתסדר לך נקע בצוואר לשבועיים, ולשכנים שלך ליל שימורים.

סביר להניח שהזיקפה שלך לא תחזיק מעמד כמה שעות, למעשה גם 20 דקות לא, אבל אל תתרגש, היא תחזור. אל תחשוב על מה שקורה באזור החלציים שלך, זה ממש לא לעניין. אם תעשה את שלך כמו שצריך תאמין לי שתקבל תמורה בהתאם.

נכון, כל האזור די חלקלק וכל הנקודות הרלוונטיות די חמקמקות, אבל, היי, מי אמר שהחיים קלים? יגעת ומצאת תאמין, מקסימום תצטרך לחפש שוב, היא לא תתנגד, הבטחה שלי. ויש המון מה לחפש ולך יש לשון, שפתיים, אף, שתי ידיים, חמש אצבעות בכל אחת. כל מה שצריך זה דמיון, תעוזה ועדינות, אבל הכי חשוב פתיחות ו… עד כמה שזה ישמע כמו קלישאה, אהבה.

כתבה ראשונה בסדרה

 

3 Comments

  1. איתי
    13 בנובמבר 2013 @ 16:13

    ליקוק לעם

    • צ׳יקו
      15 בנובמבר 2013 @ 11:03

      הכתבה כתובה טוב ומזכירה לי הרבה רגעים יפים ועימם גם רגעים פחות יפים. כמו הפעם הראשונה בה ניתקלתי עם ריח לא סימפתי במשולש ברמודה המוזכר לעיל. ואים הייתי נשאר שם עד שזוגתי היתה מגיעה לסיפוקה, הייתי מן הסתם נעלם כמו שאר הדברים שנעלמו במשולש ברמודה.
      אז למרות שברור שנשים מגלות פסגות חדשות כשעושים להם ווישים למטה, צריך גם להבין שזמן הצלילה של גבר הוא ביחס ישיר להיגיינה שהוא ניתקל בה. זה גם יקבע את כמות האוויר שהוא מחזיק בריאות ואת זמן שהותו שם.
      Keep it clean

  2. פנינה כץ
    10 בנובמבר 2013 @ 9:19

    אהבתי את האומץ.
    בכל מקרה, אני מצדיעה לכותב/ת הכתבה הזאת. למרות שהכותב/ת לא הזדהה בשמו אפשר להבין לנוכח הקרתנות/צביעות/התחסדות של מרבית האוכלוסיה בנושא הזה.
    בסך הכל מה הכותבת רוצה?! רק טוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן