Skip to content

סינים מחפשים יעדי השקעה בישראל

נציגי קרן הון סיכון פינג אן ונצ'ר, חברה בת של תאגיד הביטוח הסיני פינג אן (Ping An Insurance)) המחזיק בנכסים בשווי של כ-450 מיליארד דולר הגיעו לארץ בהובלת אלעד גפני, הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בשנחאי. הביקור יכלול פגישות במרכזי מחקר, מוסדות אקדמאים וחברות ישראליות מובילות בתחום הציוד הרפואי ובקרנות הון סיכון ישראליות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נציגי קרן הון סיכון פינג אן ונצ'ר, חברה בת של תאגיד הביטוח הסיני פינג אן (Ping An Insurance), המחזיק בנכסים בשווי של כ-450 מיליארד דולר הגיעו לארץ בהובלת אלעד גפני, הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בשנחאי. הביקור יכלול פגישות במרכזי מחקר, מוסדות אקדמאים וחברות ישראליות מובילות בתחום הציוד הרפואי ובקרנות הון סיכון ישראליות.

מבנה תאגיד פינג אן
מבנה תאגיד פינג אן

הנהלת קרן ההון סיכון הסינית פינג אן ונצ'ר (Ping An Venture) תקיים השבוע ביקור מקיף בישראל במטרה לאתר יעדי השקעה פוטנציאליים. החברה, אחת מזרועות ההשקעות של ענקית הביטוח הסינית Ping An Insurance, מדורגת במקום ה-83 ברשימת החברות הגדולות בעולם של המגזין הכלכלי פורצ'ן עם שווי נכסים של 450 מיליארד דולר. הכנסות חברת האם הסתכמו ב-2012 ב-53 מיליארד דולר.

קרן ההשקעות הוקמה במשך 2012 ומתמקדת בהשקעות בתחום הציוד הרפואי והפארמה, מוצרי צריכה וכן בטכנולוגיות בתחומי התקשורת והמדיה. במהלך הביקור עתידים נציגי החברה, בראשם מנהל הקרן, להיפגש עם נציגי חברות ישראליות בתחום הציוד הרפואי ונציגי קרנות הון סיכון מקומיות כמו חברת Accelmed. בנוסף יפגשו הנציגים הסינים עם חברות מסחור הטכנולוגיות של האוניברסיטה העברית יישום" וכן חברות ספציפיותאשר אותרו לבקשת נציגי פינג אן, כגון ריינבו מדיקל, Cnoga, ו- Integrity Applications.

משרד בשנגחאי

על רקע החשיבות הכלכלית הגדלה בשנגחאי, חנך בעיר משרד הכלכלה בשנה שעברה נספחות מסחרית, שהוקמה על מנת לסייע לחברות ישראליות להשתלב בפעילות המסחרית הענפה בבירה הכלכלית של סין – הכלכלה השנייה בגודלה בעולם. במשך הביקור של שר הכלכלה נפתלי בנט בסין השתתפו נציגי הנהלת החברה בסמינר עסקי, בו הציגו חברות סייבר סיוריטי ישראליות את הפתרונות לשוק הסיני.

הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בשנגחאי, אלעד גפני: "פינג אן אינו רק גוף השקעות אלא מהווה את החברה הפרטית הגדולה ביותר בסין שמעסיקה כ 700,000 עובדים. תחת הנהלת החברה עומד הבנק הפרטי הגדול ביותר בסין וכן חברת הביטוח הפרטית. לחברה בסיס של 80 מיליון לקוחות בסין. שיתוף הפעולה עם החברה בכלל וקרן ההשקעות בפרט החל בתערוכה לציוד רפואי בדרום סין CMEF בה הצגנו טכנולוגיות ישראליות בפני לקוחות פוטנציאליים בסין".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן