Skip to content

דנינו: נשים את ידינו על מבצעי החיסולים ועל שולחיהם

מפכ"ל המשטרה התייחס הבוקר לשורת החיסולים וניסיון החיסול של הפרקליט בתל אביב. הוא דחה טענות כי מעצרי המשטרה נועדו לקידום יחסי ציבור שלה. דנינו אמר עוד כי הוא "רואה את ארגוני הפשיעה כארגוני טרור לכל דבר ועניין"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכנס אילת לעיתונות שנערך הבוקר (שלישי) באילת התייחס מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, לחיסולים באשקלון ולניסיון חיסול הפרקליט מפרקליטות מחוז תל אביב ואמר: "מדובר באירועים חמורים בכל קנה מידה, שהחמור בהם היה ביום חמישי האחרון, עת פוצץ רכבו של פרקליט מפרקליטות מחוז תל-אביב פלילי". לנוכח חומרת המעשה, "החקירה מנוהלת ביחידת להב 433 ומוצבת בראש סדר העדיפויות הארגוני. אנו נעשה הכול על מנת להניח ידנו על המבצעים ועל שולחיהם". 

דנינו אמר עוד כי הוא "רואה את ארגוני הפשיעה כארגוני טרור לכל דבר ועניין, וכך אנו גם מתייחסים אליהם. הדבר בא לידי ביטוי בכך, שהטיפול בעניינם נמצא בסדר עדיפות גבוהה. משטרת ישראל לא תאפשר את הדבר ולא מוכנה לעבור על כך לסדר היום. אנו נעשה את כל שצריך, על מנת לקטוע את רצף אירועי הפשיעה החמורים".

 

דנינו בכנס העיתונות באילת (צילום: משטרת ישראל)
"לא מדובר במהלכי ראווה". דנינו בכנס העיתונות באילת (צילום: משטרת ישראל)

לגבי החיסולים ומניעתם מראש על ידי המשטרה אמר המפכ"ל ש"כמעט מדי שבוע, אנחנו מצליחים לסכל חיסולים, בתוך הערים, בתוך ריכוזי אוכלוסייה ובמקומות נוספים. מצליחים לעצור חוליות חיסול בדרכן אל  ביצוע העבירות".

דנינו דחה טיעונים של גורמים שונים בתקשורת, כמו זו של עו"ד משה שרמן, פרקליטו של העבריין שלום דומרני המוגדר על ידי המשטרה כראש ארגון פשע. דומרני נעצר לאחרונה בחשד לביצוע עבירה של פגיעה במתקן בזק במזיד, הפרעה לבחירות, שיבוש מהלכי משפט וסחיטה באיומים של הרב יעקב איפרגן (הרנטגן).

בעת הארכת מעצרו בראשון האחרון אמר הסניגור שרמן: "מעצרו של מרשי לווה ברעשים ותופים, זה לא סוד. בפריים-טיים במוצאי שבת יושב שר המשטרה, אומר שיש ראיות ושהפעם דומרני לא ישוחרר. הצהרות כאלה נותנות תחושה שהמשחק מכור".  לטענת דנינו, זה "לא כפי שמנסים גורמים שונים לפרש את המהלכים כמהלכי ראווה כביכול. אני מאמין באורך נשימה, אני מאמין בעבודה מקצועית לאורך זמן, אני מאמין בזה שהתוצאות ידברו בעד עצמן, ובסופו של יום ניווכח כולנו שלא מדובר במהלכי ראווה, אלא בעבודה מקצועית ורצינית, כפי שמצופה מאתנו לעשות בעת הזו ובכלל".

לדברי המפכ"ל, "לא מדובר במלחמה שהחלה היום. מדובר בהמשך מלחמת חורמה, אותה מנהלת משטרת ישראל זה מספר שנים בארגוני הפשיעה". דנינו ציין כי בעקבות פעולות המשטרה ומאימתה "חלק מן הגורמים העבריינים ירדו למחתרת, חלק נואשו ובחרו לעזוב את הארץ". הוא הבטיח כי התחמקויות והירידה למחתרת של העבריינים לא יצלחו "וגם שם ידינו הארוכה תשיגם. אנו לא נרפה מהם, ונמשיך לעבוד בקצב המוגבר ובשיטה שקבענו, נמשיך במאבק הנחוש, המקצועי  והממוקד, ונדאג לכך שבכל זמן נתון ירגישו ארגוני הפשיעה במדינת ישראל את נחת זרוענו".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן