Skip to content

מצבור אמצעי לחימה נחשף בעפולה

ימ"ר צפון חשפו לאחרונה מצבור ענק של חומרי חבלה, נפצים ומערכות הפעלה למטענים שנועדו לשימוש גורמי פשיעה בעולם התחתון. טרם נעצרו חשודים, אך מפקד מחוז צפון מבטיח: "נפעל לשים את העבריינים הקשורים לכךמאחורי סורג ובריח".
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון חשפו לאחרונה מצבור גדול של אמצעי לחימה, הכוללים חומרי חבלה, חומרי רסס מערכות הפעלה למטענים ופריטים נוספים. החומרים הוסלקו מתחת לבניין בשכונת מגורים וליד מבנה ציבור גדול בעפולה. כך הותר הבוקר לפרסום.

מדובר במצבור אמצעי הלחימה שנחשף לפני מספר שבועות בעקבות פעילות מודיעינית של השוטרים. לדברי המשטרה מדובר בכמות גדולה של חומרי חבלה שעלולים היו לגרום לנזק רב ולפגיעה בנפש. האמצעים שנחשפו טופלו על ידי חבלני המשטרה של המחוז והועברו לטיפול ובדיקה של הגורמים המקצועיים במעבדות השונות שבמטה הארצי.

החומרים טמונים מתחת למבנה (צילום: משטרת ישראל)
החומרים טמונים מתחת למבנה (צילום: משטרת ישראל)

עוד נמסר כי טרם נעצרו חשודים, אך ביחידה המרכזית שבמחוז הצפוני נבדקים מספר כיווני חקירה, במטרה לעצור את החשודים. מפקד המחוז הצפוני, ניצב רוני עטיה, שיבח את עבודת היחידה המרכזית וציין כי כעת מוטלת עליה האחריות להביא למעצרם של החשודים. "נפעל בנחישות למעצר העבריינים הללו, העלולים לפגוע בחפים מפשע ונפעל בכל הדרכים לשים אותם מאחורי סורג ובריח", הדגיש. הבוקר אמר רנ"צ יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה, כי המשטרה בהנחייתו העלתה לסדר יומה ברף הגבוה ביותר את פעילות המשטרה כנגד ארגוני ומוקדי פשיעה. הוא אמר כי העבריינים עוד "ירגישו את נחת זרוענו", וציין כי המשטרה מבצעת פעולות סיכול וחשיפה רבים שאינם מגיעים לידי ביטוי בתקשורת. מעניין שידיעה זו מותרת הבוקר לפרסום, בסמיכות לנאום המפכ"ל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן