Skip to content

מאבק בפשע המאורגן: פשיטות באשקלון ובכפר יסיף

הבוקר פשטו שוטרי להב 433 ויס"מ גם על מבנים ועסקים שפעלו ללא היתר באשקלון וגם על מגרש רכב בכפר יסיף בצפון והחרימו עשרות רכבים ומאות אלפי שקלים במזומן. המשטרה חושדת שבצפון פעל משרד רואי חשבון כצינור להלבנת כספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל החליטה להרים כפפה כנגד הפשע המאורגן ועסקיו באשקלון. הבוקר (שלישי) פשטו שוטרי יחידת להב 433, בשיתוף עיריית אשקלון, על מספר בתי עסק שפעלו ללא רישיון בעיר. במהלך הפעילות, נסגרו בצו מנהלי מסעדה ומגרש רכבים וכן נהרס מבנה "שווארמה פאשה" בצו הריסה מנהלי בעקבות בנייה לא חוקית. המבנה הוקם במרכז אפרידר בעיר. אחד מבעלי המבנה עוכב להמשך חקירה ביחידה. לפי המשטרה, המאבק בפשיעה המאורגנת נמשך במלוא העוז.

באשקלון, כך נודע למגפון, פועלים נכון להיום כ-300 עסקים ללא רישיון. מה יעשו העירייה והמשטרה לגביהם? עד כה לא ניתנה על כך תשובה.

הורסים את מבנה "שווארמה פאשה" באשקלון בצו הריסה מנהלי (צילום: משטרת ישראל)
הורסים את מבנה "שווארמה פאשה" באשקלון בצו הריסה מנהלי (צילום: משטרת ישראל)
(צילום: משטרת ישראל)
פשיטה על בתי עסק באשקלון (צילום: משטרת ישראל)

בצפון פשטו הבוקר עשרות שוטרי יס"מ ויחידות נוספות על מתחם בכפר יסיף, שבו פעלו על פי החשד חמישה חברי כנופיה מטעם משפחת פשע מרכזית בצפון. השוטרים החרימו עשרות כלי רכב ששימשו להשכרה, מאות אלפי שקלים במזומן וכן רכוש הנאמד במיליוני שקלים.

מפקד ימ"ר חוף, ניצב משנה אלי אסייג, אמר כי החמישה פעלו כמלווים בשוק האפור וכמשכירי כלי רכב זה שנים. מעצרם מהווה פגיעה כלכלית קשה בארגון פשיעה מרכזי, לדבריו. למגפון נודע כי לפי החשד נחקר גם רואה חשבון שבתוך משרדו פעלו ארגוני הפשע להלבין את הכספים. פעולות אלו, בנוסף לחשיפת מצבור חומרי חבלה ולחימה שהמשטרה התירה לפרסם היום, מאותתות שמשטרת ישראל מגיבה באפס סובלנות להתגברות מעשי החיסול, הטמנת מטענים והתגברות הפשע ברחבי הארץ.

הבוקר הגיב על כך מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו במהלך כנס שנערך באילת ואמר כי הורה להעלות את רף הטיפול והתגובה במניעת התגברות פעילות ארגוני וגופי הפשיעה בישראל.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן