Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: מסתערים על מותגים

מה עשתה ליאורה עופר בשעות הערב בקניון אביב, מדוע מלון דניאל קושט באדום, צהוב ושחור, היכן נשתו מאות בקבוקי וודקה בערב אחד, מדוע נהרו כולם לקניון עזריאלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פופ אפ

ויוי אירני, רוני אירני ויוסי אירני – בעלים משותפים של רשת פקטורי 54 השיקו בקניון אביב, רמת אביב, את חנות הפופ אפ של מותג האופנה הבינלאומי, "מארק ביי מארק ג'ייקובס", הליין הצעיר והזול של המותג מארק ג'ייקובס. אם אתם חובבי המותג, כדאי שתמהרו, כי החנות תהיה פתוחה רק חודשיים. הדיג'יאית דנה פרימן ולהקת "סודה פאבריק" הופיעו, והמוזמנים נהנו מעוגות קאפקייקס מעוצבות וממיץ פירות עם עראק. באופנתיים: ליאורה עופר, שמקפידה להגיע לכל פתיחה של חנות בקניון; גלית גוטמן, שהגיעה לבדה; יעל גולדמן ואורי פפר; רותם סלע; מלי לוי; השחקנית נטע גרטי; השחקנית מגי אזרזר; שי לי שינדלר; ירדן הראל; מלכת היופי במיל' שביט ויזל; דפנה לוסטיג; נטלי עטייה; ליאור דיין ואשתו רוני שיצאו עם שקיות; השפית שי לי ליפא; אבי נמני ועוד.

רוני אירני, ליאורה עופר (צילום: אביב חופי)
רוני אירני, ליאורה עופר (צילום: אביב חופי)

ההסתערות הגדולה

ועוד ניחוח חו"ל בארצנו, השבוע נערכה בחנות  H&M בקניון עזריאלי, השקה לקולקציית הקפסולה של המעצבת איזבל מארה. מאות מוזמנות עמדו על קו הזינוק במתחם מיוחד שהוקם בחנות ובשעה 20:30, כשניתן האות, פשטו על הפריטים ותוך דקות המדפים והקולבים התרוקנו. אירועים דומים התקיימו במקביל בחנויות נבחרות של H&M ברחבי העולם. חוץ משופינג היה שטיח אדום, קייטרינג משובח, שמפניה וצמד הדיג'יאיות גילי סער וחן יאני, לבושות בפריטי הקולקציה. בשופריות: נינט טייב, אנה ארונוב, שני פרידן; אורנה דץ, שרכשה נעליים ושמלה; דורית בר אור, שהגיעה עם מעצבת התכשיטים גלית שלוש; נתן גושן והסטייליסטית הצמודה ליאת אשורי, צמודה לארוס אסי נקדאי; רונית יודקביץ, יאנה גור, דניאלה פיק, שי לי שינדלר; מרינה קבישר ובן זוגה יקיר שעשוע; איה כורם, עינת שרוף, יעל ניזרי, שירלי בוגנים.

גילי סער, זיו קווין, חן יאני (צילום: אביב חופי)
גילי סער, זיו קווין, חן יאני (צילום: אביב חופי)

הוודקה של וינסנט

במועדון רידינג 3 בתל אביב, נערך אירוע השקה ל-Vince N' Theo, סדרת וודקה בטעמים החדשה מבית ספיריטים, "האח הצעיר" של וודקה ואן גוך. שתו ונהנו: דן שקל ורותם נרדי מבעלי קבוצת רות'דנש; שבתאי יעקובי, מנכ"ל חטיבת השיווק והסחר בקבוצת רותדנ'ש; אורי שקל, מנכ"ל חברת ספירטים סחר בע"מ; קמעונאים, ובעלי רשתות וחנויות כהילים. חוץ מכוהל היה מופע סטאנד אפ של אדיר מילר, ופגישה עם המאסטר דיסטילר טים ווס, אשר יצר את הוודקה וחתום על כל בקבוק.

טים ווס, דן שקל, שבתאי יעקובי (צילום: ראובן שניידר)
טים ווס, דן שקל, שבתאי יעקובי (צילום: ראובן שניידר)

שגריר אנגולה מארח

שגריר אנגולה בישראל, ג'וזה ג'ואה מנואל ורעייתו, ערכו במלון דניאל הרצליה מרשת טמרס, קוקטייל חגיגי לרגל יום העצמאות של אנגולה. במוזמנים היו שגרירים ואנשי הסגל הדיפלומטי, ביניהם שגריר אריתריאה ורעייתו, ונציגי המגזר העסקי המקיימים קשרים עם אנגולה, לצד דיפלומטים ונספחי תרבות. המלון קושט בצבעי אדום, צהוב ושחור, כדגל אנגולה. החוגגים  נהנו מקוקטייל ולא פספסו את העוגה המיוחדת, עשויה בצק סוכר, שהכין השף-קונדיטור של המלון, רודי שימייב, עם הקדשה מיוחדת לאנגולה בשפה הפורטוגזית.

ג'וזה ג'ואה מנואל משמאל לאשתו, עופר אביסרור (צילום: רונן דבש)
ג'וזה ג'ואה מנואל משמאל לאשתו, עופר אביסרור (צילום: רונן דבש)

מאותגרים

עמותת אתגרים בשיתוף מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, "סותבי'ס" ישראל ו"אמות" מקבוצת אלוני חץ ונטוצי, השיקו את תערוכת "צעד קטן" – מכירת יצירות אמנות של אמנים מובילים, למען ילדים עם מוגבלות בגיל הרך. מירי בן משה אצרה תערוכה שבה עבודות של כ-80 אמנים מובילים. הכנסות המכירה נועדו לקידום פרויקט "משתלבים ברכות" – פעילות אתגרית לילדי הגיל הרך (3-7) בחינוך המיוחד ברחבי הארץ. בין הנוכחים: רבקה סאקר וסיגל מרדכי מסותב'יס; יאיר המבורגר ובנו האמן, יוני המבורגר, שהציג בתערוכה שתי עבודות; שלומית מולכו; חנה ובני פרי-זן; יגאל וציפי לנדאו; רוני ונאווה דיסנצ'יק; דני חלוץ, יו"ר אתגרים; הגלריסטית נעמי גבעון; עו"ד נחום פיינברג; מנכ"ל אתגרים, אבנר בלקנאי; מפיק האירועים, משה ברון; אבי נאור, יו"ר ריטליקס ועמותת אור ירוק; יעל אונגר; רוני רוס.

חנה ובני פריזן, משה ברון
חנה ובני פריזן, משה ברון


תואר כבוד למקסין

בטקס שנערך במסגרת אירועי "יום בן-גוריון" – יום האזכרה המסורתי לראש ממשלת ישראל הראשון, קיבלה מקסין פסברג, מנכ"לית חברת אינטל ישראל וסגנית נשיא אינטל העולמית, תואר ד"ר לפילוסופיה לאות כבוד, כהוקרה מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, התואר הוענק לפסברג, כפי שנאמר: "מתוך הערכה למנהיגה רבת-מעשים, מעמודי התווך של תעשיית הטכנולוגיה העילית בישראל, המנהלת הכללית של אינטל ישראל וסגנית נשיא מפעלי הייצור של חברת אינטל העולמית, וכן לאות כבוד לכימאית ומנהלת בעלת מעוף, שמסלול חייה שזור בצמיחתה המהירה של התעשייה עתירת-הידע בישראל במפנה המילניום". בנוסף, באוניברסיטה ציינו את הענקת התואר לפסברג כהוקרה על תרומתה החשובה לקידום ולפיתוח אזור הדרום, בנטלה חלק חשוב בהקמת מפעלי הייצור של אינטל בקריית גת, שמפרנסים בכבוד אלפי משפחות ומספקים כר נרחב לצמיחה אישית של תושבי הדרום ולמימוש יכולותיהם, ומתוך כך תורמים לשגשוג הקהילה כולה.

מקסין פסברג
מקסין פסברג

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן