Skip to content

שת"פ בין רכבת ישראל והרכבת הלאומית של צרפת (SNCF)

חברת רכבת ישראל וחברת הרכבות הצרפתית חותמות על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי במהלך ביקורו של נשיא צרפת בישראל. חברת הרכבת הצרפתית תחלוק את המומחיות שלה עם רכבת ישראל כדי לחזק את ההבטים העסקיים והשירותיים של החברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הרכבת הלאומית הצרפתית (SNCF) וחברת רכבת ישראל חתמו הערב (ראשון) על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי במהלך ביקורו הרשמי בישראל של מר פרנסואה הולנד, נשיא הרפובליקה הצרפתית. השותפות תסייע לרכבת ישראל להתמודד עם האתגרים הנוכחיים והעתידיים ולהיערך ליעד של 70 מיליון נוסעים בשנת 2020.

ההסכם מבוסס על שיתוף פעולה פורה, שראשיתו משנת 2003 ויאפשר לרכבת ישראל לנצל את יתרונותיה של SNCF כחברה בינלאומית עם ניסיון רב שנים ומומחיות ביצירת חברת רכבות לאומית מודרנית בעלת תודעת שירות. בדרך זו, תסייע חברת SNCF לרכבת ישראל להשיג את המטרה האסטרטגית השאפתנית של 70 מיליון נוסעים בשנת 2020.

שיתוף הפעולה יכלול כמה סעיפים ויעדים ביניהם:
• שדרוג תחנות הרכבת והקמת מרכזי מסחר
• שדרוג חטיבת המטענים
• תכניות הכשרת נהגי רכבות נוסעים
• שירותי ייעוץ לרכישת סימולאטור למחלקת ההדרכה

ז'יום פפי , יו"ר SNCF אמר בטקס החתימה: "אני שמח מאוד להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם רכבת ישראל. הסכם זה הינו אבן פינה בשיתוף הפעולה המוצלחת שלנו עם רכבת ישראל, זאת כאשר חברת SNCF פועלת לכיוון הרחבה וחדשנות בינלאומיות".

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל מסר הודעה כי "הסכם זה מחזק את שיתוף הפעולה ארוך שנים עם שותפינו בחברת הרכבת הלאומית הצרפתית. ההסכם הינו שלב משמעותי בתהליך שמטרתו חיזוק הידע והמקצועיות בתחום הרכבות, הגדלת כמות הנוסעים ורכבות המשא, יחד עם שדרוג תחנות הרכבת והשירות שניתן ללקוחותינו".

SNCF היא חברה מובילה בעולם בתחום ניידות ולוגיסטיקה עם נוכחות ב -120 מדינות וכוח עבודה כולל של 250,000 עובדים אשר הניבו הכנסות של 33.8€ מיליארד בשנת 2012, מהם 25% בשווקים בינלאומיים. כקבוצת מגזר ציבורית המוקדשת לשירות ציבורי, חברת SNCF המתבססת על יסודותיה ברכבת הצרפתית ומציעה מגוון מורחב של שירותים לניידות מדלת לדלת, בתחומי תחבורה, לוגיסטיקה, נוסעים וחברות ממשלתיות.

רכבת ישראל היא חברה ממשלתית, הנמצאת בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות. החברה תסיים את שנת 2013 עם כ-44 מיליון נוסעים וגידול של 25% ביחס לשנת 2011. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים ומחזורה השנתי הוא כ- 2 מיליארד שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן