Skip to content

טרקלין עסקים חדש של אל על בנמל ניוארק

הטרקלין החדש מציע 90 מקומות ישיבה מרווחים. התפריט המוצע בו עשיר, מגוון וכשר. לצד המשקאות החמים והקרים מוגשים יינות לבנים ואדומים ובירה איכותית. בטרקלין פועלת עמדת עסקים ושרות אינטרנט אלחוטי. נמל ניוארק מרוחק כ-8 קילומטרים ממנהטן ניו יורק.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל על חנכה טרקלין עסקים חדש בנמל התעופה בניוארק, לאירוח לקוחות היוקרה של אל על. הטרקלין, הנקרא Art & Lounge ממוקם באזור הקרקעי של טרמינל B בנמל ניוארק, סמוך לדלפקי הבידוק של אל על.

אחת הפינות בטרקלין החדש Art & Lounge של אל על בניוארק
אחת הפינות בטרקלין החדש Art & Lounge של אל על בניוארק

נמל התעופה ליברטי הבינלאומי ניוארק (Newark) בניו ג'רסי ממוקם כ-8 קילומרים ממנהטן ניו יורק. הוא כיום אחד מנמלי התעופה המרכזיים בארה"ב. ניוארק עצמה היא העיר הגדולה בניו ג'רסי והיא עיר המחוז במחוז אסקס.

הטרקלין החדש של אל על בניוארק עומד לרשות לקוחות היוקרה של אל על הטסים מניוארק בכל ימות השבוע והוא מציע כ-90 מקומות ישיבה מרווחים.

כחלק מחוויית הטרקלין הושם דגש על חוויית אומנות ועיצובים עכשוויים לחוויה תרבותית חזותית ומעשירה. בימים אלו נהנים האורחים מ תערוכת "Window Seat" אשר נערכה במיוחד לרגל השקת הטרקלין, תוך מתן ביטוי למוטיב התנועה והדינמיות הקיימת בשדות תעופה.

הטרקלין מעמיד לרשות הנוסעים עמדת עסקים וכן שרות אינטרנט אלחוטי.

התפריט המוצע בטרקלין, עשיר ומגוון וכולל מאפים מתוקים ומלוחים בר בריאות עשיר עם מבחר ירקות, פירות גבינות, פירות יבשים, גרנולה, לחמים וחטיפים וכן כיבוד כשר. לצד המשקאות החמים והקרים מוגשים יינות לבנים ואדומים ובירה איכותית.

"מגוון שירותים"

יהודית גריסרו, סמנכלי"ת לקוחות ושירות באל על: " טרקלין העסקים החדש בניוארק מעניק שירות בסטנדרט בינלאומי לנוסעי היוקרה של אל על בזמן ההמתנה לטיסתם לארץ. האירוח בטרקלין מעניק ערך מוסף משמעותי נוסף לחוויית הטיסה המיוחדת של אל על, מגוון שירותים עסקיים, וחיבור לאינטרנט בסטנדרטים בינלאומיים ומהווה המשך לחוויית הלקוח של אל על בכל הממשקים – לפני הטיסה, במהלכה ולאחריה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן