Skip to content

כתב אישום: קצין צה"ל נהג לאנוס את בנו הקטין

רב סרן בצה"ל הואשם היום כי נהג לבצע בבנו הקטין עבירות מין קשות בביתו, בבסיסי צה"ל ובמקומות שונים. מכתב האישום עולה כי הבן, היום בן 19, נצר את הסוד הנורא כי האב הזהירו שאם העניין יתגלה, הבית יתפרק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רב סרן בשירות קבע, בן 50, תושב אזור חיפה, הואשם היום כי עשה בבנו הקטין עבירות מין קשות, מעשים מגונים ומעשי אלימות מאז היה בנו בן עשר ועד היותו בן 16.

על פי כתב האישום, שהוגש למחוזי בחיפה על ידי  עו"ד איילת השחר ביטון-פרלה, עולה כי בין השנים 2003-2008 נהג הנאשם לבצע בבנו עבירות מין אלימות בהיותו קטין, אשר בוצעו במקומות שונים: בבית המגורים, בבסיסי צה"ל בהם שהה הנאשם במסגרת עבודתו, בחופשות משפחתיות וברכבו.

כתב האישום מייחס לנאשם שבעה אישומים בגין ביצוע עבירות של מעשים מגונים במשפחה ובידי אחראי על חסר ישע, מעשה מגונה בפומבי במשפחה, תקיפת קטין בנסיבות מחמירות, מעשה סדום במשפחה ובידי אחראי וגרם מעשה סדום במשפחה ובידי אחראי.

הבן, כיום בן 19, נצר את הסוד הנורא במשך שנים כי האב הזהירו שאם הדבר יתגלה, הבית יתפרק באשמת הילד והוא ילך לבית סוהר. כשהדבר התגלה עזב האב את ביתו ונטל אתו את דרכונו.  פרקליטות המחוז ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום הליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן