Skip to content

שבוע האופנה תל-אביב 2011: השתקפויות – מירה צווילינגר

עם תג מחיר של אלפי שקלים לפריט, הצווילינגרז מייצרות אופנה נסיכית לבחורינות בעלות חשבון בנק תואם, אך ללא ספק ברמה גבוהה ובאיכות מרשימה. דווקא על רקע זה צרמו לי מספר פריטים שיצאו למסלול עם חוטים פרומים מתנופפים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עם תג מחיר של אלפי שקלים לפריט, הצווילינגרז מייצרות אופנה נסיכית לבחורינות בעלות חשבון בנק תואם, אך ללא ספק ברמה גבוהה ובאיכות מרשימה. דווקא על רקע זה צרמו לי מספר פריטים שיצאו למסלול עם חוטים פרומים מתנופפים

מאת גילי גולנדר

מירה צווילינגר היא מעצבת אופנה עילית (קוטור) ישראלית, המעצבת תחת שמה מאז 1991, וכעת מצטרפת אליה גם בתה, ליהי צווילינגר, בוגרת שנקר צעירה. קולקציית 2012 של צווילינגר ששמה "השתקפויות" מבוססת על השראה מאמן זכוכית צ'כי בשם וצלב ציגלר, שהיתרגמה למשל לשמלה מקסימה עשויה קפלי פליסה בצבעי סגול מעושן שפתחה את התצוגה. נזרי הזכוכית היפים שעיטרו את ראשיהן של הדוגמניות היו תוספת נפלאה לסטיילינג ושידרגו את המראה הן בגובה והן בעכשוויות ראויה.

חיתוכי בד יצירתיים ונזרי זכוכית אצל מירה צווילינגר
חיתוכי בד יצירתיים ונזרי זכוכית אצל מירה צווילינגר (צילום: ציפי מנשה)
>>> בואו לדבר על אופנה גם בפייסבוק שלנו

הקולקציה כללה שלל דגמים של שמלות ערב ויום רומנטיות אך מודרניות, וכן חליפות בהשראת שאנל, והכל מבדים יוקרתיים כמו משי, תחרות ושיפון, בגזרות וחיתוכים מתוחכמים, ובגוונים מעושנים של ורוד, אפור, כסוף, בז', ניוד, תכלת וכמובן גם בשחור. גימורי פליסה, חגורות וכתפיות מתוכשטות באבנים נוצצות, תחרות, כתפיות א-סימטריות ופרחי בד עיטרו את הפריטים.

שמלות פליסה אצל מירה צווילינגר
שמלות פליסה אצל מירה צווילינגר (צילום: ציפי מנשה)

יפה במיוחד הייתה חליפת חצאית וג'קט ג'רסי בגוון שמנת עם גזרה מינימליסטית, סגירת רוכסן ועיטורי רוכסן בקצות השרוולים. ללא עיטורים מיותרים וחפה מרומנטיות, אך עדיין נשית וסופר מודרנית, זו אחת מהיצירות המוצלחות במיוחד בקולקציה בעיניי.

חליפה מינימליסטית אצל מירה צווילינגר
חליפה מינימליסטית אצל מירה צווילינגר (צילום: ציפי מנשה)

מראה נוסף חזק בקולקציה היה דווקא סוג של ברבור שחור בתוך ים של ברבורים בהירים, וכלל חולצת תחרה שחורה וחצאית עור שחורה, בעלי גוון אדג'י יותר מהפריטים האחרים והמהוגנים. הניגוד בין העור ה"קשוח" והתחרה "העדינה" גורמים לנו להשתהות יותר בצפיה ולנסות לפענח את הצירוף ולכן מייצר מראה מסקרן.

מראה אדג'י יוצא דופן אצל מירה צווילינגר
מראה אדג'י יוצא דופן אצל מירה צווילינגר (צילום: ציפי מנשה)

עם תג מחיר של אלפי שקלים לפריט, הצווילינגרז מייצרות אופנה נסיכית לבחורינות בעלות חשבון בנק תואם, אך ללא ספק ברמה גבוהה ובאיכות מרשימה. דווקא על רקע זה צרמו לי מספר פריטים שיצאו למסלול עם חוטים פרומים מתנופפים.

לארון שלי אהבתי במיוחד את הז'קטים מעור עם עיטורי הרוכסנים שהיו מפריטי הקז'ואל הבודדים בקולקציה זו, והרשימו ברכות של החומר, בנפילה היפה של הגזרה ובצבעי קרם, אפור ושחור שעשו חשק לחטוף אותם מהמסלול ולברוח.

ג'קט עור נחשק אצל מירה צווילינגר
ג'קט עור נחשק אצל מירה צווילינגר (צילום: ציפי מנשה)

שורה תחתונה קולקציה מרשימה ברמת הגימור, הגזרות החכמות הנשיות והמחמיאות, והחומרים היקרים והאיכותיים.

לקינוח שיר הסיום של התצוגה היה ביצוע דאנסי חמוד לשיר היידי "ביי מיר ביסטו שיין" (בשבילי אתה יפה). השיר הבא הוא לא פחות הולם לטעמי…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן