Skip to content

חדש על המדף: תחילת החורף

הגשם החל לטפטף ובישראל נערכים לחורף במוצרים חדשים על המדף: פאוץ' חסין לגשם, תכשירים לאורחי השיער של הילדים ואפילו צעצועים חדשים לילדים להעסקתם בשעת סערה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פאוץ' לשעה גשומה

חברת "שורש" Source, המתמחה בפיתוח וייצור ציוד מקצועי למטיילים ולחיילים, מציעה לקראת החורף והגשם – פאוץ' אטום ושקוף, המתאים לשמירה על הטלפון החכם, הארנק, מסמכים וחפצי ערך שונים קרוב אליכם, ומונע את קלקולם בשל מגע עם מים או נוזלים. הפאוץ', הנישא על המותן או סביב הצוואר, מאפשר גם גישה מיידית ונוחה לתכולתו. הפאוץ' עשוי מיריעה גמישה ותלת שכבתית וכולל רצועות מתכווננות, כמו גם אטום לחלוטין למים באמצעות פטנט ה-WidePac של שורש, שפותח עבור המימיות של החברה ומיושם גם בפאוץ'. מגיע בשני דגמים –  דגם המותאם לנשיאה על המותן ודגם המותאם לנשיאה על הצוואר.

מחיר לצרכן: 60 שקל, להשיג בחנויות ורשתות המטיילים המובילות.

 

אספנות לאופנוענים בפוטנציה

בחוץ סוער ואין מה לעשות עם הילדים? חברת "צעצועי מוטי", המשווקת בישראל מותגי צעצועים ובהם Faro Welly ,Cuby ,SuperSonics ,Takmay ועוד, מציעה לקראת חג החנוכה סדרת דגמים אמיתיים של אופנועים, מתוצרת חברת Welly. הסדרה מוצעת בדגמים בקנה מידה של 1:10 ו-1:18. בקנה מידה של 1:10 מוצעים דגמי האופנועים: Aprilia בצבעים של שחור, זהב וכסף ו-Augusta בצבעי כסף ואדום. בקנה מידה 1:18 מוצעים 12 דגמים של אופנועים, במגוון שילובי צבעים מרהיבים. האופנועים עשויים מתכת ופלסטיק איכותי.

מחיר לצרכן: אופנוע 1:10 – 79 שקל, אופנוע 1:18 – 29.90 שקל, ניתן ניתן להשיג ברשתות כפר השעשועים, הפיראט האדום ועידן 2000 ובחנויות הצעצועים המובחרות. 

ניקוי ראש לאורחים לא קרואים

עם בוא החורף, באים גם הכינים. רשת בתי המרקחת "ש.ר.מ. פארם" משווקת את "ניקוי ראש" – תכשיר חדשני המשמיד כינים וביצי כינים. התכשיר אינו מכיל חומרי הדברה, והחומרים הייחודיים שבו אינם מזיקים לעור ולעיניים והם בעלי ריח נעים. התכשיר מכיל 4% של החומר הפעיל דימטיקון, העוטף את הכינים ואת ביציהן ואוטם את פתחי הנשימה שלהן – וכך משמידן. התכשיר אושר והוכח כיעיל על ידי משרד הבריאות. התכשיר מוצע באריזת תרסיס חסכונית, המאפשרת טיפול יעיל וידידותי. אופן הטיפול: לרסס על כל הקרקפת והשיער ולהמתין 30 דקות. לאחר מכן לחפוף כרגיל ולסרק במסרק סמיך. מתאים לטיפול בפעוטות מגיל שנתיים, ילדים ומבוגרים.

המחיר לצרכן: תרסיס של 100 מ"ל – 79 שקל, להשיג בבתי המרקחת של רשת "ש.ר.מ פארם".

העסקת הילדים בזמן סופה

"מקס סטוק" – רשת הדיסקאונט לבית מציעה לקראת חג החנוכה מגוון ענק של מתנות לילדים בכל הגילאים, במחירים אטרקטיביים ביותר. מרבית הצעצועים מוצעים במחירים של 10-25 שקל. במגוון המתנות: מגוון בובות וערכות אביזרים לבובה, מכוניות בשלל דגמים, פאזלים, משחקי הרכבה, משחקי קופסה, ערכות ומוצרים ליצירה, דובונים, מגוון דגמים של סביבונים ועוד.

דוגמאות למתנות: פאזל רצפה מסול המשמש גם כמשטח פעילות לילדים ותינוקות (90X90 ס"מ). מוצע בדגמים מסרטי דיסני: נסיכות, פו הדוב ומכוניות – 20 שקל, מארז כלי תחבורה במגוון דגמים (משטרה, משאית מנוף, טרקטור ועוד) + בובות ותמרורים – 30 שקל, סט ריהוט לבית בובות במגוון דגמים – מסיבת תה, חדר רחצה ועוד, וכמובן מנגן ומאיר – 20 שקל, ערכת בנאי ענקית, הכוללת 18 כלי עבודה + כובע שיפוצים – 30 שקל.

לאיתור הסניף הקרוב לביתכם: www.maxstock.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן