Skip to content

המדען הראשי חתם על הסכם שת"פ עם אורנג' צרפת

ענקית הטלקום הצרפתית בחרה לחתום וליישם את תכנית שת"פ התאגידים של המדען הראשי במטרה לאתר וליצור ממשקי שיתוף פעולה בינה לבין התעשייה הישראלית. המדען הראשי, אבי חסון: ההסכם מניח את הבסיס לשיתופי פעולה בין חברות תקשורת ישראליות לתאגיד הצרפתי הענקי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המדען הראשי, אבי חסון, במשרד הכלכלה חתם על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית הטלקום הצרפתית (France telecom) חברת אורנג' (Orange) צרפת. טקס החתימה על הסכם שיתוף פעולה (שת"פ) תאגידים בין המדען הראשי לתאגיד הטלקום הצרפתי Orange, התקיים הבוקר במסגרת אירועי "יום חדשנות צרפת ישראל", שבו נכחו גם נשיא צרפת פרנסואה הולנד, נשיא המדינה שמעון פרס וראש הממשלה בנימין נתניהו.

מימין: אבי חסון המדען הראשי, באמצע מאחור, השרה פלור פלרין
מימין: אבי חסון המדען הראשי, באמצע מאחור: השרה פלור פלרין ןמשמאל סטפן רישארד נשיא אורנג' הצרפתית

בטקס החתימה מול המדען הראשי נכחו נשיא Orange צרפת סטפן רישארד ((Stephane Richard והשרה הצרפתית פלור פלרין (Fleur Pellerin), הממונה על חברות קטנות ובינוניות, חדשנות וכלכלה אשר כיבדה את מעמד החתימה בנוכחותה.

מסלול התאגידים

מסלול התאגידים בלשכת המדען הראשי מציע מסגרת ייחודית לשיתוף פעולה טכנולוגי בין חברות ישראליות לתאגידים רב לאומיים. על פי ההסכם, המדען הראשי מסייע לחברה רב-לאומית באיתור טכנולוגיות ישראליות העונות לצורכי התאגיד, ומעניק תמיכה כספית למימון המו"פ הנדרש להשלמת הפיתוח. התאגיד הרב לאומי תומך בפרויקט המשותף בסיוע שווה ערך למענק המדען, אם בהשקעה כספית ואם דרך השאלת כוח אדם, ציוד פיתוח, יעוץ טכנולוגי ורגולאטורי, הכוונה שיווקית וכיו"ב. בדרך זו, עוזר התאגיד לחברה הישראלית לצמוח ופותח בפניה אפשרויות שיווק בחו"ל.

שת"פ עם 31 תאגידים

עד היום חתמו 31 תאגידים רב-לאומיים על הסכם שיתוף הפעולה עם המדען הראשי, ביניהם אינטל, IBM, אורקל, GE, פיליפס וקוקה-קולה, ולאחרונה גם סיסקו ו-SAP. זהו הסכם השת"פ החמישי עם תאגיד צרפתי וההסכם החמישי עם חברת טלקום – כך משלים המדען את מעגל חתימה ושת"פ עם כל חברות הטלקום הגדולות באירופה: טלקום איטליה, בריטיש טלקום (BT), דויטשה טלקום (DT), טלפוניקה ספרד וכעת גם Orange צרפת.

המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון: "ההסכם מול Orange מהווה נכס אמיתי לתעשייה הישראלית. ענקי הטלקום העולמיים, ובעיקר האירופיים, מגלים עניין רב בישראל דבר המעיד על ההזדמנויות הטכנולוגיות והעסקיות המיוחדות שהיא מייצרת בעבורם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן