Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: הולנד באוניברסיטה

מי קיבל אות מיוחד מ"סופרברנדס", מה עשה הנשיא הולנד באוניברסיטת תל אביב, מי הגיע בשמונה בבוקר להשקת מותג מזוודות, מה קרה על הגג של הקניון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מקדמים שיתוף פעולה מדעי בין צרפת לישראל

נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, הגיע לביקור באוניברסיטת תל אביב ונפגש עם נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר ועם פרופ' פרנסואה הילברון, ראש אגודת הידידים של האוניברסיטה בצרפת. האוניברסיטה העניקה לו שי מיוחד, מהדורה מקורית של ספרו של ראש ממשלת צרפת לשעבר, ליאון בלום, משנת 1917, החתומה על ידו. במפגש השתתפו חברי קהילת דוברי הצרפתית בישראל. הולנד אמר כי על הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב להיות גאים במוסד האקדמי המצוין שלהם, והוסיף כי באוניברסיטה פועל אחד החוגים הגדולים בארץ לשפה ולתרבות צרפת. במהלך ביקורו, סוכם כי באוניברסיטת תל אביב ישב מומחה בינלאומי מטעם משרד החוץ הצרפתי, שתפקידו יהיה לקדם את שיתוף הפעולה המדעי בין צרפת לישראל ולאתר ולתמוך בפרויקטים מובילים של יזמות וחדשנות.

פרנסואה הולנד, יוסף קלפטר, פנסואה הילברון
פרנסואה הולנד, יוסף קלפטר, פנסואה הילברון

מזוודות על הבוקר

יעקב נוסל, מבעלי מותג המזוודות TUMI, הגיע השבוע בשעת בוקר מוקדמת ולא שגרתית לקניון אביב ברמת אביב. אנשי הביטחון נרגעו מיד כשהבינו שלא מדובר בפריצה לחנות, אלא באירוע שערך נוסל מוקדם בבוקר לאנשי עסקים, רגע לפני שהם נוחתים במשרדיהם. וכל זה לרגל השקת החנות היוקרתית, שפתח לאחרונה בקומה השנייה של הקניון. המוזמנים נהנו מקוקטייל של בוקר והרצאה של חגי גולן, עורך ראשי גלובס. במשכימי קום: ליאורה עופר, מבעלי מליסרון; צביקה לוינסון, מבעלי רשת "דפנה לוינסון"; חיים מילר, מבעלי רשת תכשיטי מילר; יניב בן אפרים, מנכ"ל "בן אפרים ייזום ובניה", שסיפר על שותפותו עם אלקטרה נדל"ן בהקמת מתחם הבילוי והקניות SOHO, המוקם בימים אלה בסמוך לאיקאה; מעצבת האופנה חגית טסה; סוכנת שחקני הכדורסל, לירון פאנן ועוד.

יעקב נוסל, חגי גולן (צילום: רפי דלויה)
יעקב נוסל, חגי גולן (צילום: רפי דלויה)

סופר אירוע

באולם סמולארש באוניברסיטת תל אביב נערך הטקס השנתי של ארגון Superbrands, לרגל השקת המהדורה הישראלית של ספר הסופרברנדס לשנת 2013 והענקת אותות ההצטיינות מטעם הארגון הבינלאומי. השנה הוענקו אותות הוקרה מיוחדים לאנשי העסקים דוד עזריאלי ודן פרופר על תרומה לתחום השיווק והמיתוג בישראל לאורך זמן. אות מיוחד קיבל השר סילבן שלום על פעילותו ארוכת השנים למען הפריפריה. את אות 'מותג המותגים' קיבלו אליעזר שקדי מנכ"ל אל-על, טל רבן מנכ"ל קוקה קולה ישראל ואבינועם ספיר מנכ"ל טבע ישראל. אות נוסף, על הצטיינות בתחום הספורט, קיבלה הג'ודאית ירדן ג'רבי. העניק לה אותו דורון ספיר, מנכ"ל CAL. בנוכחים: ערן יסעור ואתי עמיעד מסופרברנדס ישראל; רמי שביט, יו"ר המשביר לצרכן; שלום זיידלר מויסוצקי; צביקה ויליגר מקבוצת נטו; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; דב קוטלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; רמי לוי; אריק שור, מנכ"ל תנובה; איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; אלי דדון, מנכ"ל מפעל הפיס; עמי הירשטיין ממלונות דן, ועוד רשימה ארוכה.

איציק אברכהן, ירדן ג'רבי, אליעזר שקדי, סילבן שלום, טל רבן, דן פרופר
איציק אברכהן, ירדן ג'רבי, אליעזר שקדי, סילבן שלום, טל רבן, דן פרופר

על גג הקניון

קבוצת קניוני עזריאלי, שמתחילה את עבודות הבנייה לקומה שנייה בקניון אילון, הזמינה את שוכרי החנויות הפוטנציאליים להתרשם מהמקום. בין אלה שעלו לגג הקניון דרך מדרגות זמניות, שנבנו במיוחד לאירוע: ערן תור, שפרש לאחרונה מאיי-דיגיטל;  ג'ואי שוובל, יו"ר קבוצת זארה ישראל; צביקה לוינסון, מנכ"ל ובעלים של רשת HDL; שלום מוליוב, מנכ"ל אדידס; סם ניזרי, מבעלי אלדו; דובי שניידמן, זכיין נייק; יאיר מלכה, מבעלי קפה גרג; חיים סקאל, יו"ר ובעלי סקאל הולדינגס; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים. כולם פרגנו לארנון תורן, שהתמנה למנכ"ל קניוני עזריאלי, ובו במקום החל לדון על סגירת החוזים לחנויות בקומה השנייה. סרג' דרעי, מנכ"ל ושותף ברשת רנואר, הגיע בסוף האירוע, ישב עם רינה טל, מנכ"לית קניון אילון ועם תורן על תכניות החנות החדשה שאמורה להיפתח בקומה החדשה.

ארנון תורן, רינה טל, יאיר מלכה
ארנון תורן, רינה טל, יאיר מלכה

פעם ראשונה מצה

הליר-ולדור סידר, שר החקלאות של אסטוניה, ובכירי משרדו סיירו בתערוכת ישראפוד עם ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר מנכ"ל הקבוצה, שהפיקה את התערוכה. החבורה התלהבה מהמוצרים תוצרת ישראל. השר האסטוני, שאהב במיוחד את הקפה השחור עם ההל (של קפה נחלה) ואת השרימפ הכשר (הוא שאל וקיבל הסבר בנוגע לכשרות), סיפר שזו הפעם הראשונה בחייו שהוא טועם מצה. השר ביקש וקיבל דוגמאות וכרטיסי ביקור כדי להפיצם בארצו. במבקרים: רמי לוי, מבעלי רשת השיווק רמי לוי; עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; ראובן שליסל, בעלים ומנכ"ל חברת ליימן שליסל ועוד.

ראובן שליסל, יוסי ויליגר, ישראלה שטיר (צילום: ראובן שניידר)
ראובן שליסל, יוסי ויליגר, ישראלה שטיר (צילום: ראובן שניידר)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן