Skip to content

מסע השלום של שארל אזנבור

הזמר והיוצר שארל אזנבור, שנחת אמש (חמישי) בישראל, קיים מסיבת עיתונאים לקראת הופעתו במוצ"ש בתל-אביב. ביקורו של אזנבור יעמוד בסימן קידום תהליך השלום והגברת התמיכה הציבורית בו. אזנבור בן ה-89 ייפגש עם נשיא המדינה שמעון פרס בן ה-90, שאמור להגיע למופע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במהלך קריירה הנפרשת על פני 70 שנים, הופיע שארל אזנבור בלמעלה מ-60 סרטים, הלחין למעלה מאלף שירים, ומכר למעלה ממאה מיליון תקליטים ברחבי העולם, כשהוא שר בשש שפות שונות.

אמש (חמישי) נחת אזנבור, 89, בישראל וקיים מסיבת עיתונאים לקראת הופעתו במוצ"ש באולם נוקיה בתל-אביב. ביקורו של אזנבור עומד בסימן קידום תהליך השלום והגברת התמיכה הציבורית בו.  במסגרת זו ייפגש עם ידידו, נשיא המדינה שמעון פרס (המבוגר ממנו בשנה אחת), שאמור גם להגיע למופע. לדבריו, ביקש להופיע גם ברשות הפלסטינית, אולם העניין לא הסתייע.

ביקור שני אחרי 60 שנה. אזנבור בתל-אביב. צילום: יובל אראל

אזנבור, אחד הזמרים והיוצרים הצרפתים החשובים, נולד בשנת 1924 בפריז להורים שהיגרו מארמניה. כיום הוא מתגורר בז'נבה, שוויץ, שם הוא מכהן כשגריר ארמניה והנציג הקבוע שלה לאו"ם. במהלך מסיבת העיתונאים אזנבור התחמק משאלות פוליטיות סביב הסכסוך הישראלי פלסטיני וציין כי בראש ובראשונה הוא מוזיקאי, יוצר ומבצע.

אני ציפיתי לג'סטה אמנותית דוגמת ביצוע ולו חלקי ביותר בא- קאפלה של אחד משיריו היותר מפורסמים כ"לה בוהם", אך בנקודה זו התאכזבתי, ואאלץ להמתין למוצאי-שבת כדי לחזות באזנבור, 60 שנים אחרי ביקורו הראשון כאן, מבצע את להיטיו הגדולים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן