Skip to content

ירושלמי ביקש מאמהות להשכיר לו את ילדותיהן הקטינות

נגד צעיר ירושלמי הוגש היום במחוזי בחיפה כתב אישום בו נפרשה שיטתו לפתות אמהות שישכירו לו את בנותיהן לקיום יחסי מין בתמורה לאלפי שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון) בבית משפט המחוזי בחיפה, כנגד ירון שאלתיאל, בן 35, תושב ירושלים, המואשם בניסיון לשכנע אמהות ברשת האינטרנט "להשכיר" לו את בנותיהן הקטינות לצורך קיום יחסי  מין. שאלתיאל הואשם היום בשתי עבירות של סחר בבני אדם. על פי כתב האישום, שהגיש  עו"ד שגב אדלר מפרקליטות מחוז חיפה, עולה כי במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר נהג הנאשם לגלוש באתרי אינטרנט, וביניהם באתר אטרף, במטרה לאתר אמהות לילדות בנות תשע עד שתיים עשרה ולהציע להן "להשכיר" לו את בנותיהן בתמורה לתשלום של אלפי שקלים שיעביר לידי האמהות.

במהלך ספטמבר 2013, במספר הזדמנויות, פנה הנאשם לא', תושבת אזור חיפה באמצעות אתר אינטרנט, שאל האם יש לה בת בגילאי 10-12 והציע כי ישלם לה 5,000 ש"ח בתמורה למפגש עם הילדה, אשר במהלכו יקיים עם הילדה מגע מיני.

א', שנדהמה לקרוא את ההצעה ששטח בפניה החשוד, טענה בפניו כי היא אימא לילדה בגיל המתאים, למרות שכלל אין לה ילדים. היא עשתה זאת כדי שתוכל לקבל משאלתיאל פרטים מזהים נוספים ולהגיש נגדו תלונה במשטרה. בהמשך שיחתם הציע הסוטה ל-א'  כי תביא את ילדתה למקום מפגש בו יקיים עם הילדה מגע מיני. יתרה מכך, הוא הסביר לה שאם ייווכח שהילדה יפה הוא ישלם ל-א' עוד אלף שקלים –  סך של 6000 שקלים. האישה ההמומה מיהרה לגשת לתחנת המשטרה ולהביא את החומר בפניהם. בעקבות תלונתה של א' ניהלה המשטרה  חקירה סמויה  אשר במסגרתה נרשמו שוטרים באתר בכינויים שונים ובהם הציגו עצמם כנשים, כל זאת על מנת להתחקות אחר מעשיו של הנאשם אשר זהותו לא היתה ידועה למשטרה.

במסגרת החקירה הסמויה, החל מ-14 באוקטובר, במספר הזדמנויות ובמשך כחודש, התכתב הנאשם עם שוטר ושוטרת שהציגו עצמם באתר בכינוי "ravital", וציין כי הוא מחפש ילדה לקשר ארוטי. לאחר מספר ניסיונות לתאם מפגש עם "ravital" והילדה, קבע הנאשם מפגש עם השוטר הסמוי כי ותיאם שהילדה תובא לבית מלון בתל אביב.  ב-13 בנובמבר בשעות הבוקר, התקשר שאלתיאל למלון קרלטון בתל אביב, הזמין חדר ושילם תמורתו באמצעות כרטיס אשראי עבור שכירת חדר בין השעות 11:00-18:00.  ואכן, הנאשם הגיע מביתו בירושלים למלון, ולא שכח להביא עימו חפיסת קונדומים, סבון וסך של כ- 6,200 שקלים במזומן.

באולם הקבלה של המלון פגש שאלתיאל שוטרת סמויה שהתחזתה לרויטל האם. לאחר ששוחח איתה ודרש לראות את הילדה בדרך לחדר, הוא נעצר ע"י שוטרים שהמתינו במקום. בבית המשפט הסביר הפרקליט לשופט כי שאלתיאל "פעל באופן נחוש להשגת מטרתו – ביצוע עבירות מין חמורות בקטינות בנות 10, תוך שהוא פונה ללא לאות ומציע את העסקה כמתואר בכתב האישום. בנוסף, מחומר החקירה עולה כי שאלתיאל יצר קשר עם שוטרת מתחזה שהציגה עצמה באתר "אטרף" כקטינה והציע לה להיפגש על מנת לקיים עמה מגע מיני וכן עם בת דודתה בת ה-12, כביכול". תוך כך התבקש בית המשפט להורות על מעצר הפדופיל עד תום הליכים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן