Skip to content

העם עם הגולן? לא בטוח

מאבטחי המלון ניסו לשמור על הסדר וגולן "נעתר" לקריאות ויצא אל התומכים והתומכות. מתוך המלון הוא צפה באנשים ונראה מעט מאוכזב ואולי מופתע. בצאתו הוקף בארבעים איש, שליש מהם צלמים ועיתונאים. "אני רוצה להודות לכולכם על האהבה והתמיכה, זה לא מובן מאליו", אמר. אחר כך נשמע כאילו הקריא מטקסט כתוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כארבעים מעריצים התאספו ביום שני בערב בשעה שש להפגנת תמיכה בזמר אייל גולן, מי שהיה עד לפני שבועיים הזמר הלאומי והפך להיות האיש הכי נרדף, לפחות על ידי התקשורת. לאחר פרישתו מתכנית הריאליטי ה"כוכב הבא" לא נצפה אייל בציבור חוץ מהופעתו בתחנת המשטרה לצורכי חקירה. לנוכח המצב החליטו תומכיו להגיע למלון קראון פלאזה בתל אביב ולהביע את תמיכתם.

על רכבו, מרצדס שחורה מבריקה החונה בכניסת המלון, התנוססו שלטים שהדביקו המפגינים לאחר שהזמר אישר להדביק אותם עם סלוטייפ. נכתב עליהם: "העם עם הגולן". על  רכב נוסף של התומכים הודבק שלט "אנחנו אוהבים אותך אייל".

(צילום: נירה ידין)
מותש ולא שמח. איל גולן (צילום: נירה ידין)
(צילום: נירה ידין)
הרשה להדביק בסלוטייפ על המרצדס (צילום: נירה ידין)

מאבטחי המלון ניסו לשמור על הסדר וגולן "נעתר" לקריאות ויצא אל תומכיו. מתוך המלון הוא צפה באנשים ונראה מעט מאוכזב ואולי מופתע – כנראה ציפה ליותר תומכים. בצאתו מהמלון הוקף בארבעים איש, שליש מהם צלמים ועיתונאים. הוא נראה מותש ולא שמח, אך נעתר לבקשת תומכיו והצטלם עימם. לצופה מהצד נראה כי את מרבית התומכים הכיר אישית והוא דיבר והתחבק אתם בקרבה רבה.

(צילום: נירה ידין)
מאחורי הזכוכית עם המלווים (צילום: נירה ידין)
(צילום: נירה ידין)
"אוהבות אותך" (צילום: נירה ידין)

"אני רוצה להודות לכולכם על האהבה והתמיכה, זה לא מובן מאליו", אמר גולן. אחר כך נשמע כאילו הקריא מטקסט כתוב: "אנחנו בוטחים במשטרה שתעשה את עבודתה נאמנה ושהאמת תצא לאור. אני וכל האנשים סביבי מודים לכם. אתם אוהבים אותי ואני אוהב אתכם". 

הדבר המפתיע ביותר היה אולי נוכחותן של אימהות לבנות 13-14, שהגיעו עם בנותיהן ונראו כמתעלמות לחלוטין מתוכנה של הפרשה. הן דחפו את בנותיהן להצטלם עם הזמר וצרחו "כפרה עלייך איילי".  ההערצה העוורת של האימהות לא הייתה פחותה משל הבנות.  

צילום: נירה ידין)
"אני אשכנזיה ואני אתך". ברכה מלוד (צילום: נירה ידין)
המסר לאומה (צילום: נירה ידין)
המסר לאומה (צילום: נירה ידין)

אחת המפגינות, ברכה גרוברג דרוק מלוד, ביקשה לציין בפני כל הנוכחים וגם בפני גולן שבא לקראתה: "איילי אני אשכנזיה ואני איתך, לא רק המזרחים איתך, גם אני אשכנזייה ותומכת בך. אין אפליה עדתית. כולנו איתך אוהבים אותך ומקווים בשבילך שהאמת תצא לאור". אייל חייך במבוכה והודה לה אבל התקשה להסתיר את האכזבה ממספר הנוכחים – דבר שרק המחיש לו כמה בודד הוא היום. אחר כך שב עם אנשיו לתוך המלון.

בהמשך צפוי הזמר להופיע בבר מצווה בנמל תל אביב. האירוע נקבע מראש לפני חצי שנה, לדברי המשפחה המפרגנת.  זו תהיה ההופעה הראשונה מאז נחשף שמו.

1 Comment

  1. הילה
    27 בנובמבר 2013 @ 13:09

    אייל גולן מגעיל אותי. עם יש קומץ מטורפים שמעריצים פדופיל שיבושם להם. אנחנו שאהבנו אותו רואים בו פדופיל ותו לא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן