Skip to content

ביקור בית: "סנדוויצ'ים 65" – סנדוויץ'-בר צעיר

סנדוויץ' בר באבן גבירול 65 הוא מראה מרענן ובהחלט צעיר בלב אזור הקרבות התל-אביבי: הקרב על מחיר כוס הקפה והקרואסון נסו כוס בירה וסנדוויץ' טרי ומעניין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני מספר קיבלתי ימים דוא"ל נאיבי משהו, המספר בנימה אישית על העסק הקטן שפתחו לאחרונה בני הזוג שחר ומיה מרציאנו (בני 34) בסיועה של סתיו גוטמן (בת 25) וזה הנוסח: "בעלי היקר, שאהבתו היא ליצירת רטבים וממרחים חדשים ומעניינים, החליט להגשים את חלומו ולפתוח מקום שעוזר לו לפתח את היצירתיות שבו, ובנה תפריט של סנדוויצ'ים איכותיים מלווים בסלט מיוחד – יש גם בירה ומוסיקה טובה. הרעיון הוא בר גם באמצע היום, וארוחה טובה ומלאה במחיר זול!".

כריך קורנביף ב"סנדוויצ'ים 65"
כריך קורנביף ב"סנדוויצ'ים 65"

המכתב, הכל כך לא מהוקצע וכל כך לא יח"צני, הניע אותי ללכת למקום ולראות במה מדובר – וכלל לא התאכזבתי. יותר מכך, הופתעתי מהרעיון והיוזמה של החבר'ה הצעירים.

המקום הקטן והאינטימי, נמצא בלב אזור של מסעדות ובתי קפה, שביניהם גם קם האתגר הגדול של עולם הקפה: "קופיקס", ובו התורים ארוכים כל הזמן. בתוך המרכז הסואן באנשים עסוקים, מציע שחר מרציאנו, סנדוויץ' שהוא ארוחה ובמחיר הוגן ביותר: 26 עד 34 שקל לסנדוויץ" גדוש ומלא טעם ועסיסיות, בתוספת סלט קטן לצידו.

מרציאנו מספר: "לקחנו את קונספט הסנדוויץ" צעד אחד קדימה ויצרנו לכל כריך זהות מיוחדת משלו, מהלחם ודרך הממרח, מהרכיב העיקרי ועד לתוספת הכי קטנה".

כריך בולגרית עם פלפלים אדומים
כריך בולגרית עם פלפלים אדומים

המקום מציע גם מגוון סלטים ומנות פתיחה (במחיר של 32-34 שקל) ובכל יום מוצע גם סנדוויץ' היום. מה זה סנדוויץ' היום? שחר מרציאנו מסביר, כי זו ההזדמנות שלו ושל סתיו להתפרע ביצירתיות ולנסות דברים חדשים ומיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

סנדוויץ' בר 65 הוא הגשמת משאלת לב במלוא מובן המילה – גם בר ובו שלושה ברזי בירה (גולדסטאר, גולדסטאר לא מסוננת והייניקן) וגם בית אוכל המבוסס על סנדוויצ'ים לאכילה במקום או בטייק אווי לבית או למשרד. זהו קונספט של "אוכל רחוב" (Street Food), כמו בערי העולם הגדול, וכל זאת ביוזמה ותעוזה של זוג צעיר עם חלום ומעוף.

מעט ממגוון הכריכים המוצעים ב"סנדוויצ'ים 65" :

  • מאמא פסטרמה – פרוסות חזה הודו בדבש בתוך ג'בטה עמוסה מכל טוב (29 שקל)
  • רוסטביף – ג'בטה עם נתחי בשר צלוי, חרדל דיז'ון, בצל מקורמל ומבחר ירקות (34 שקל)
  • טוסקנה – כריך פוקצ'ה באווירה כפרית עם קרם עגבניות, כרובית צלויה, גבינה בולגרית, זיתי קלמטה וניחוחות בזיליקום טרי (29 שקל)
  • טבעוני – כריך לביבות טבעוני עם קרם עגבניות, כרובית צלויה וזיתים בתוך לחם דגנים מלא (29 שקל)
  • בנוסף, כריך סלמון מעושן, טוניסיה, פיתה סביח ועוד סנדוויצ'ים.

לכבוד הפתיחה ועד הודעה חדשה, מונהג במקום מבצע Happy Hour  בין השעות 17:00 ל-21:00: "קח סנדוויץ' – והבירה עלינו" ליושבים במקום.

כריך חביתה פפרוני - סנדוויצ'ים 65
כריך חביתה פפרוני - סנדוויצ'ים 65

סנדוויצ'ים 65, אבן גבירול 65, תל-אביב טל': 03-6329782.

1 Comment

  1. דנה
    26 בנובמבר 2013 @ 11:50

    הייתי שם עם אחותי מור והיה ממש טעים. היה להם פעם שבוע נקניקיות… ללקק את האצבעות!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן