Skip to content

עם בוא הגשם: כהילים ויינות חדשים לחורף

אחרי שהגענו לתחילת דצמבר והעונה נראתה שחונה מתמיד, הגשם יגיע לישראל ומערכת חורפית תתפתח • אילו משקאות חדשים יחממו לנו את החורף ויעלו את המורל בין סופות הרעמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמירנוף זוכה בזהב

סמירנוף גולד הוא מוצר חדשני מבית וודקה סמירנוף: משקה כוהלי מתקתק, עשיר בניחוחות קינמון. המשקה מכיל דפי זה בדקיקים 23 קראט. מומלץ ליהנות מהמשקה קפוא או בתוספת סיידר תפוחים צלול.

מחיר: 1 ליטר – 180 שקל.

מרלו וקברנה יוצאים מדלתון

יקב דלתון משיק את מרלו כרם בן זמרה 2011 – הכרם בגובה 850 מטרים על אדמת בזלת מייצר את אחד מזני המרלו הטובים בארץ. היין עצמו התיישן בחביות צרפתיות למשך 18 חודשים, ובהחלט ישתלב עם מבחר מאכלי חורף, קדירות, אומצות ואפילו נזידים.

מחיר: 750 מ"ל – 129 שקל.

יין נוסף שיוצא עתה מהיקב מסדרת רזרב הוא קברנה סוביניון 2011 – המורכב משלוש חלקות של זן זה באזור מרום הגליל. לאחר כשנה של התיישנות נפרדת בחביות, היינות נמסכים ומועברים לשהייה נוספת של ארבעה חודשים בחבית. סדרת הרזרב עברה מיתוג מחדש והתווית מקבלת השראה מנופי הגליל.

מחיר: 750 מ"ל – 119 שקל.

מלכת הוויסקי

מותג הוויסקי הסקוטי, לאודר'ס, מוסיף בקבוק חדש לסדרה הכוללת את לאודר'ס 3 שנים ואת לאודר'ס 12 שנים. הבקבוק החדש, "קווין מרי", נושא תווית שחורה, ושומר על עיצובו המיוחד של הבקבוק: בקבוק מרובע, שזכה באנגלית לכינוי "ארבע גומות החן", בשל צלעותיו השקועות מעט פנימה.

המשקה הוא ממסך של וויסקי סקוטי ממספר אזורים גיאוגרפיים. הממסכים מעורבבים יחד ומתיישנים בחביות עץ אלון לתקופה הנעה בין 3 ל-12 שנים. צבעו בהיר, טעמו עדין ופירותי ובעל בשומת נעימה ביותר של טופי קטיפתי עם רמזים של אגסים ודובדבנים.

מחיר: 700 מ"ל – 120 שקל, 1 ליטר – 150 שקל.

רמת הגולן מבעבע עם מוסקטו

יקב רמת הגולן משיק יין חדש בסדרת "הר חרמון": מוסקטו 2013, היין הישראלי הראשון מבציר 2013. זהו יין לבן מתוק עם אחוז כוהל נמוך, בסגנון המוסקטו ד'אסטי מאזור פיאמונטה, שבאיטליה. אלא שכאן, היין מיוצר מענבי מוסקט קנלי, אשר גדלו בכרם גשור ובכרם רמת מגשימים בדרום רמת הגולן. בהמלצת היקב, היין ישתלב לצד מנות קינוח כמו זביונה או קראמבל פירות העונה.

מחיר: 750 מ"ל – 39 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן