Skip to content

ביום ראשון האחרון נרשם שיא נסיעות ברכבת

ממשיכה מגמת העלייה בביקושים לנסיעה ברכבת ישראל וביום ראשון האחרון, 1 בדצמבר 2013, נר רביעי של חנוכה נרשם שיא עם 205,000 נסיעות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום א', ה-1.12, נרשם שיא חדש בביקושים לרכבת, כאשר כ-205 אלף לקוחות בחרו לנסוע ברכבת ישראל. מלבד לקוחות הרכבת הרגילים, מצטרפים בחג החנוכה מאות משפחות העושות את דרכן ברכבת אל הפסטיגלים ואירועי הבידור השונים ברחבי הארץ.

בין הקווים המבוקשים ביותר בולט הקו הפרברי בקטע בנימינה – ת"א בו נרשמו כ-42.5 אלף נוסעים.

בקו חיפה – ת"א נרשמו כ-33 אלף נסיעות ואת השלישייה הראשונה סוגר הקו הפרברי בקטע אשקלון – ת"א בו נרשמו כ-29.7 אלף נסיעות.

נתון זה מצטרף להישג שנרשם בחודש נובמבר, בו ממוצע נוסעים ליום תפעול עמד על כ- 181 אלף. השיא הקודם בממוצע הנוסעים ליום תפעול הקודם עמד על כ – 178 אלף נוסעים מחודשים מרץ ויולי 2013, כאשר מדובר בגידול של כ- 2% בחודש נובמבר ביחס לחודשים אלו.

נזכיר כי בחודש אוקטובר (שבו היו כ-3 ימי תפעול יותר מאשר בנובמבר) נשבר שיא הנוסעים החודשי ברכבת ישראל כאשר נרשמו כ-4.17 מיליון נסיעות ברכבת, עלייה של כ-18% מהתקופה המקבילה אשתקד.

לדברי מנכ"ל הרכבת, בעז צפריר: "חברת רכבת ישראל פועלת במקביל במספר מישורים על מנת להגדיל את מספר הלקוחות העושים שימוש ברכבת. פתיחת הקווים החדשים יחד עם הקפדה על דיוק הרכבות ושיפור השירות ללקוחותינו הביאו לעלייה משמעותית בביקושי נוסעים לנסיעה מהירה ובטוחה ברכבת ישראל". עוד הוסיף כי: "בימים אלו נקלטים ברכבת ישראל קרונות וקטרים חדישים שמטרתם לאפשר לחברה להגדיל עוד יותר את תדירות הרכבות והיצע מקומות הישיבה, על מנת להיערך להמשך הגדלת הביקושים לנסיעה ברכבות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן