Skip to content

חשד: נערות דתיות ועניות נוצלו בידי צעירים

ימ"ר צפון חשפו פרשייה חמורה לפיה נוצלו הקטינות מרקע כלכלי קשה ופותו לזנות, סמים ואלכוהול. שלושה צעירים נעצרו ומעצרם הוארך. המשטרה: "צפויים מעצרים נוספים וביניהם מבוגרים בעלי משפחות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה צעירים תושבי כפרים בצפון, נעצרו ביום רביעי על ידי שוטרי ימ"ר צפון בחשד כי סרסרו בנערות בגילאי 14 עד 16 ואף הדיחו אותן לשימוש בסמים ואלכוהול. כך מסר היום מפקד ימ"ר צפון, נצ"מ משה כהן. מדבריו עולה פרשה קשה בה שלושת החשודים, בני 19, 20 ו-21, ניצלו את מצבן הכלכלי הקשה של כמה נערות מסורתיות, דתיות וחרדיות שמתגוררות באחת הערים בצפון.

שניים מהחשודים נעצרו בשני האחרון ומעצרם הוארך עד יום ראשון הקרוב והחשוד השלישי הובא ביום ד' להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת. כהן סיפר כי עד כה העידו בפני החוקרים שבע נערות בסך הכול וכי צפויים מעצרים נוספים. על פי החשד, שיטת הפעולה של החשודים הייתה לאתר נערה מעוטת יכולת ברחובלעיתים מקבצת נדבות, וליצור עמה קשר. אמונה של הנערה היה נרכש בין היתר על ידי רכישת מזון ובגדים עבורה, ובהמשך היה אחד החשודים פוגש בה ולוקח אותה לחורשה לביצוע אקט מיני.

בהמשך – כך עולה מהחקירה – צירפו החשודים למפגשים המיניים הללו גם את חבריהם וגם הנערות נהגו "להזמין" חברות שהיו אף הן במצוקה ובכך להרחיב את המעגל. במהלך המפגשים הללו הודחו הנערות על פי החשד לשימוש בסמים ולשתיית אלכוהול ובהמשכן גם קיבלו תשלום בתמורה לקיום יחסי מין עם החשודים.

החקירה עצמה החלה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע מאדם המקורב לאחת הנערות, שהתלונן ככול הנראה על דרדורה בידי החשודים. נצ"מ כהן הוסיף כי צפויים להיעצר גם גברים מבוגרים ובעלי משפחות. עוד עולה מהפירסום כי הנערות שנחקרו אמרו כי יחסי המין בוצעו בהסכמה מלאה וכי החשודים שנעצרו עד כה אישרו כי הם אכן מכירים את הנערות, אך לא הודו בעבירות המיוחסות להם.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן