Skip to content

מערכת HBS בנתב"ג תבצע ניסוי מבצעי ביום ו'

באותו היום יצאו כל הטיסות הבינלאומיות הממריאות מנתב"ג מטרמינל 1 בין השעות 13:05 ל-18:00. בטיסות הנוחתות בטרמינל 3 לא יחול כל שינוי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בטרמינל 3 בנתב"ג יבוצע ביום שישי השבוע ניסוי של HBS – המערכת הטכנולוגית לבידוק בטחוני אוטומטי של כבודת הנוסעים. באותו היום יצאו כל הטיסות הבינלאומיות הממריאות מנתב"ג מטרמינל 1 בין השעות 13:05 ל-18:00. בטיסות הנוחתות בטרמינל 3 לא יחול כל שינוי.

לקחים הוטמעו

במשך העברת הפעילות התעופתיות לטרמינל 1 יבדקו המערכות הביטחוניות והתפעוליות במערכת HBS כולל הרצת המזוודות בפעילות משולבת של מערכות השינוע והמיון, בדיקת עמידתן בעומסים ובדיקה ביטחונית מקיפה. לקחים מהרצת המערכת בניסוי שהתבצע בחודש יוני השנה הוטמעו וטופלו ובניסוי הקרוב יבדקו פעולותם. כמו כן תקבע רש"ת מועדים נוספים לניסויים על מנת להביא את המערכת למבצעיות מלאה.

כאמור, ביום שישי השבוע יועברו הטיסות הבינלאומיות מטרמינל 3 לטרמינל 1. סה"כ יצאו 14 טיסות מטרמינל 1. אולם הצ'ק אין יפתח בשעה 10:00 והמראת הטיסה הראשונה תתבצע בשעה 13:05.

מערכת HBS

HBS היא מערכת טכנולוגית חדשנית ייחודית מהמתקדמות לבידוק ביטחוני של כבודת נוסעים ברמת בטחון ושירות גבוהים ביותר, הנבנית במקביל ותוך הפעלת מערכות הליבה בנתב"ג. שלב ההרצות והבדיקות המקדימות לפני הפעלתה המבצעית המלאה, מבוצע בתאום עם החברה המבצעת ומיועד להביאה למוכנות ולביצוע כל ההתאמות הנדרשות.

על הרצות המערכת מודיעה רש"ת לחברות התעופה ולציבור מבעוד מועד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן