Skip to content

לה טרוויאטה תכבוש את מצדה

500 עד 1300 שקלים - זה מה שתתבקשו לשלם כדי לצפות בקיץ באופרה "לה טרוויאטה" למרגלות המצדה. לראשונה גם הפילהרמונית הישראלית תתארח בפסטיבל עם הסימפוניות הראשונה והתשיעית של בטהובן. מופע נוסף יהיה לפרויקט של עידן רייכל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי שנה הפסקה חוזרת האופרה הישראלית עם פסטיבל האופרה למרגלות המצדה, שבמרכזו הפקת האופרה "לה טרוויאטה" מאת ג'וזפה ורדי בבימויו של מיכאל זנאנייצקי ובניצוחו של דניאל אורן. "לה טרוויאטה" תועלה 4 פעמים מה-12 עד ה-17 ביוני 2014. בין הסולנים: בתפקיד הראשי זמרת הסופרן אלנה מושוק, יחד איתה לסירוגין תופיע זמרת הסופרן אורליה פלוריאן. בתפקיד אלפרדו יופיע סלסו אלבלו, בתפקיד ז'רמון יופיע הבריטון הרומני יונוץ פאסקו.

"לה טרוויאטה" במצדה, צילום הדמיה

אז מה מחכה לנו הפעם? במה ברוחב 66 מטר, טריבונה הכוללת כ-7600 מקומות ישיבה, שטחי חניה למאות אוטובוסים ורכבים פרטיים, תשתיות תקשורת ואינטרנט, מתחם קבלת פנים לקהל הרחב בהשראת רחוב פריזאי הכולל 3500 מקומות ישיבה. מחירים: מ-500 עד 1300 שקלים.

לראשונה בתולדות הפסטיבל, תארח האופרה את הפילהרמונית הישראלית (במופע נפרד) בניצוחו של קנת נגנו – מגדולי המנצחים בעולם. על רקע המצדה תבצע התזמורת את סימפוניות מספר 1 ומספר 9 של בטהובן בהשתתפות סולנים בינלאומיים: אן פטרסון-סופרן, דניאל סינדרום-אלט, מייקל וייניוס-טנור, אודון איברסן-בס-בריטון ביחד עם המקהלה הישראלית ע"ש גארי ברתיני. הפינאלה של הסימפוניה התשיעית של בטהובן הפכה לאורך השנים סמל וביטוי לחופש ולדרור, והיא תזכה למשמעויות נוספות למרגלות ההר הלאומי. במסיבת העיתונאים היום בתל-אביב לא הוסבר באילו משמעויות מדובר, אבל מי יודע אולי נתבשר על פעמי שלום? מחירים: 300-1000 שקלים. מופע נוסף בפסטיבל יהיה הפרויקט של עידן רייכל – 200-550 שקלים.

בשנה זו מרחיב הפסטיבל את פעילותו גם לצפון הארץ ויקיים בעכו סוף שבוע שמוקדש למוצרט בחצרות ובאולמות האבירים בעכו העתיקה, שהוכרזו על ידי אונסק"ו כאתר מורשת. בתכנית: האופרה "דון ג'ובני", ה"רקויאם" של מוצרט ומופע מיוחד לכל המשפחה של האופרה "חליל הקסם". חגיגת מוצרט בעכו תתקיים בין התאריכים 19-21 ביוני 2014.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן