Skip to content

15 שנות מאסר לפדופיל שאנס ילדה בת שמונה

הגבר בן ה-50 תקף את הילדה במקלט ביתה. "ככל שחיפשנו, לא מצאנו ולו נקודת אור אחת שתעמוד לזכות הנאשם", כתבו השופטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אושר ארגמן (50), תושב בני ברק, נידון היום (רביעי), ל-15 שנות מאסר אחורי סורג ובריח, על אונס ילדה בת שמונה תושבת העיר וישלם לה פיצוי של 50 אלף שקלים. כך פסק בית המשפט המחוזי בתל אביב בהרכב של שלושה שופטים.

האונס התרחש במהלך ינואר השנה במקלט ביתה של הילדה. ארגמן פגש בילדה שיצאה מביתה בתשע בבוקר בדרכה לבית הספר. הוא ביקש ממנה לעזור לו להוציא עגלת ילדים מהמקלט. הקטינה סירבה אך הוא התעקש ובסופו של דבר התרצתה. בפתח המקלט הוא דחף אותה פנימה ואנס אותה. ארגמן לא שחרר אותה ה לפני שאיים שלא לספר לאיש ואף נתן לה עשרים שקלים.

בגזר הדין התייחסו השופטים ל"תחושות של חוסר האונים וההעדר השליטה אשר חדרו את מנגנוני ההגנה של הקטינה… תחושות האימה שחוותה שעה שהייתה כלואה בעלטה, כשהיא מבועתת ומאוימת, פיה נחסם בידו של הנאשם וגופה מחולל. הנאשם גזל את נשמתה, תומתה וחילל את גופה וכל הטוב שהיה בילדה… אלו יצריכו התייחסות טיפולית משמעותית בעתיד" כתבו השופטים.

בהתייחסם לעובדה שארגמן הכחיש כי פגע בילדה ולא הביע חרטה, הם כתבו "ככל שחיפשנו לא מצאנו ולו נקודת אור אחת שתעמוד לזכות הנאשם, מה גם שהוא אינו נוטל אחריות על מעשיו. מי שמעז לבצע מעשה כה שפל, כה מכוער וכה נלוז בילדה רכה בשנים… צריך לדעת כי כל אלה יעמדו לחובתו במתן גזר הדין".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן