Skip to content

דיסקין: אני אזרח שאכפת לו. מכאן עד לפוליטיקה הדרך ארוכה

"אני לא קשור פוליטית עם ראש הממשלה לשעבר אולמרט", כותב דיסקין, "ולא עם מפלגות דמיוניות שהנשיא שמעון פרס (שאני מעריך ומוקיר) מקים, וגם לא ליאיר לפיד אותו מעולם, אבל מעולם, לא פגשתי או שוחחתי עימו... אין לי קשר פוליטי לאף אחד מגורמים אלו. נקודה. וכל מי שכתב ואמר – שיאכל את הכובע..."
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, מכחיש כי הוא נמצא בצומת של החלטה, האם להיכנס לפוליטיקה ומכחיש כל קשר לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט או ליאיר לפיד. " אני מתוסכל משום שאני בהחלט אזרח שאכפת לו. אבל מכאן ועד לצומת החלטה באם אני פונה למערכת הפוליטית – הדרך עוד ארוכה", כתב הבוקר דיסקין בעמוד הפייסבוק שלו.

יובל דיסקין: "יש לי גם כמה מניות במדינה הזו (כמו לכולנו) וכבעל מניות - בהחלט אכפת לי ויש לי מה לומר – ואומר!" (צילום: דן בר דוב)
יובל דיסקין: "יש לי גם כמה מניות במדינה הזו (כמו לכולנו) וכבעל מניות - בהחלט אכפת לי ויש לי מה לומר – ואומר!" (צילום: דן בר דוב)

ואלו הדברים שכתב ראש השב"כ לשעבר, בעמוד הפייסבוק שלו. לא נגענו:

"חברים יקרים שבת שלום,

"התלבטתי רבות מה לכתוב ואחר התגובות הרבות ומחממות הלב ברובן לדבריי בכנס העשור ליזמת ג'נבה. זו הייתה ועודנה הרגשה ממש טובה לדעת כי יש כל כך הרבה אנשים שמחפשים את הדרך לפתור את הסכסוך הישראלי פלסטיני ומבינים את השלכותיו החמורות של הסכסוך הלא פתור הזה.

"גיליתי כמה וכמה אנשים מאוד מעניינים ומאוד אכפתיים, שרוצים ומוכנים לעשות המון על מנת לשנות. עם חלקם אני בקשר חברי וירטואלי – וגם זה נחמד ומעניין.

"אבל גם ראיתי כי התקשורת חוגגת ושופכת שמן לשיח הציבורי שהתעורר סביב דבריי, ולהפתעתי אף גיליתי מאמרים של יודעי דבר בעיתונים השונים שעסקו בכך שאני צריך להוביל את מחנה המרכז-שמאל, או להצטרף למפלגה זו או אחרת – והגדילו לעשות כאלו שאף סבורים שאני צריך להחליף את זה שגר בין השאר ברחוב בלפור בירושלים.

הפוסט של דיסקין בעמוד הפייסבוק שלו
הפוסט של דיסקין בעמוד הפייסבוק שלו

"אחרים אף התיימרו לזהות פה תכנית אסטרטגית רב שלבית שלי של כניסה לחיים הפוליטיים, גיוס כספים מתורמים בחו"ל (??), ברית פוליטית עם אולמרט ולפיד (??), תזמון של הדברים שלי ושלהם (??) ועוד כהנה וכהנה….

"וכן, אני מסכים שאני מתוסכל משום שאני בהחלט אזרח שאכפת לו. אני אזרח שעשה קריירה ארוכה מאוד במערכת הביטחונית ולא פעם ולא פעמיים בחזית שלה וצברתי ידע וניסיון בתחומים מסוימים, ויותר מכל – אני אבא לשבעה ילדים (ברוטו..) מהם שניים משרתים ביחידות קרביות מובחרות בצה"ל בימים אלו והשלישי יצטרף אליהם בקרוב.

"אז אני מרגיש שיש לי גם כמה מניות במדינה הזו (כמו לכולנו) וכבעל מניות – בהחלט אכפת לי ויש לי מה לומר – ואומר!

"אבל מכאן ועד לצומת החלטה באם אני פונה למערכת הפוליטית – הדרך עוד ארוכה. בשנתיים האחרונות אני נכנס לעולם ההיי-טק שריתק אותי תמיד, לומד המון דברים חדשים, מכיר המון אנשים חדשים, מקדיש זמן לילדים וכן…גם לאופני השטח ולטיולים מתי שאפשר בעיקר בארץ.

"וכן כמעט שכחתי – אני לא קשור פוליטית עם ראש הממשלה לשעבר אולמרט, ולא עם מפלגות דמיוניות שהנשיא שמעון פרס (שאני מעריך ומוקיר) מקים, וגם לא ליאיר לפיד אותו מעולם – אבל מעולם – לא פגשתי או שוחחתי עימו….אין לי קשר פוליטי לאף אחד מגורמים אלו. נקודה. וכל מי שכתב ואמר – שיאכל את הכובע…

"מה יהיה בעתיד – איני יודע. בהווה אני לגמרי אבל לגמרי בנקודה שתיארתי לעיל.

"אז חברים יקרים, שתהיה שבת שלום ושהחשמל יחזור מהר לכל אלו שנותקו ממנו ושאפו גדול לעובדי חברת חשמל ולכל כוחות המשטרה והעיריות והצבא שעובדים בשלג ובגשם לתקן את התקלות ולעזור לאלו שקר להם ורטוב להם.

"אינשאללה שנראה בקרוב את הארץ מוריקה לאחר הגשמים, ואחר כך את הפריחה המדהימה מכסה את הארץ שאולי תביא איתה קצת אופטימיות שנצליח להביא שקט ושלווה לעם ולארץ שלנו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן