Skip to content

ריץ קרלטון ישים את הרצליה על המפה

מותג מלונות בינלאומי ראשון בעיר הרצליה. ריץ קרלטון הרצליה שייפתח מחרתיים, מציע סוויטות וחדרים מהודרים, בריכה מרהיבה על הגג המשולבת במתחם ספא יוקרתי, חמאם טורקי וחדר כושר. בקומת הלובי תיפתח מסעדת הרברט סמואל כשרה והאורחים ייהנו מרמת שירות הגבוהה בעולם. המחיר: החל מכ-400 דולר ללילה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ריץ קרלטון בהרצליה. סנונית ראשונה של מותג בינלאומי בישראל. (צילום: ריץ קרלטון)
ריץ קרלטון בהרצליה. סנונית ראשונה של מותג בינלאומי בישראל. (צילום: ריץ קרלטון)

"בזמן שאיש במלונות ריץ קרלטון לא ידע לבטא את השם הרצליה, פנינו לסיימון קופר, אז נשיא רשת ריץ קרלטון ומי שכיהן בעבר כמנכ"ל מלון אכדיה, והצענו לו לפתוח מלון בהרצליה. הוא אמר מיד 'בואו נלך על זה!'". כך סיפר היום עדי שטראוס, מבעלי עדי'ס לייף סטייל, במפגש עיתונאים לרגל גזירת הסרט החגיגית של המלון החדש.

שטראוס ואחותו עירית, הצטרפו למיזם ביחד עם קבוצת תדהר, כאשר מוטי זיסר ביקש למכור את חלקו במבנה שמעל קניון ארנה ברחוב השונית בהרצליה. הוא הזכיר שבמקור, דובר היה שהמלון יהיה מלון נובו ראשון בישראל, מהלך שנקטע בגלל המשבר הכלכלי.

הבוקר (יום א'), אחרי השקעה של שמונה שנות תכנון ועבודה ו-600 מיליון שקל, ציינה גזירת הסרט את פתיחת הדלתות של המלון בעל השירות עטור פרסים, שלדברי נציגי הרשת, ישנה את מפת המלונאות בישראל.

סוויטות סופריור במלון ריץ קרלטון החדש בהרצליה. כל החדרים צופים או למרינה או לים. (צילום: ריץ קרלטון)
סוויטות סופריור במלון ריץ קרלטון החדש בהרצליה. כל החדרים צופים או למרינה או לים. (צילום: ריץ קרלטון)

לטקס הזמינו השותפים ובעלי המלון, עדי ועירית שטראוס ל"עדי'ס לייף סטייל" וגיל גבע, אריה בכר ומארק וייסמן מקבוצת תדהר ומנכ"ל המלון גדי חסין, את העושים במלאכה, מקורבים ובני משפחה. התקנת המזוזה נערכה במעמד 67 נציגי רשת ריץ-קרלטון העולמית שהגיעו לפתיחה החגיגית.

יציב אמת מידה בתחום המלונאות

סאנדיפ וואליה, סגן נשיא הרשת לאירופה, אמר כי מי שמכירים את מלונות ריץ קרלטון בחו"ל, אומרים שהמלון בהרצליה מתחרה ברוב המלונות של הרשת, המונה יותר מ-80 מלונות בעולם. "הריץ קרלטון ידוע בכך שהוא מציב אמת מידה (בנץ' מארק) בתחום מלונות היוקרה. כל המחקרים מראים שיוקרה כיום היא לא רק רכישת שעון יוקרתי, אלא גם חווייה יוקרתית שנשארת אתך לאורך זמן. אנחנו כאן כדי לייצר חוויה כזו".

גוזרים את הסרט. משמאל: עדי שטראוס, עירית שטראוס, סאנדיפ וואליה, אריה בכר. (צילום: אביב חופי)
גוזרים את הסרט. משמאל: עדי שטראוס, עירית שטראוס, סאנדיפ וואליה, אריה בכר. (צילום: אביב חופי)

בין המוזמנים היו גם מיכאל שטראוס, עופרה שטראוס, רעיה שטראוס , ד"ר ציפי שטראוס, משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, בכירי תעשיית התיירות ובהם עמי פדרמן ושמואל צוראל, נשיא ומנכ"ל התאחדות המלונות, שמואל מרום ועמי אתגר, יו"ר ומנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, עמיקם כהן יו"ר דירקטוריון אל על לצד מנכ"ל ארקיע גדי טפר ומנכ"ל ישראייר אורי סירקיס, השף ובעל מסעדת "הרברט סמואל" הכשרה במלון, יונתן רושפלד, ואף שר התיירות לשעבר וכיום איש העסקים סטס מיסז'ניקוב, שתמך בפרוייקט כשעמד על הפוטנציאל שלו.

בקומת הגג מוקמו בריכה אלגנטית ומתחם שיזוף. (צילום: ריץ קרלטון)
בקומת הגג מוקמו בריכה אלגנטית ומתחם שיזוף. (צילום: ריץ קרלטון)

מנכ"ל המלון, גדי חסין, ישראלי שעבד 15 שנים בחו"ל, אמר שבשבילו המלון הוא משימה אישית. "מבין 200 עובדי המלון, כמחצית הם עולים חדשים. אנחנו עושים כאן ציונות: גם מביאים עולים וגם יוצרים משהו שונה. מדברים כאן 28 שפות. אני לוקח על עצמי את האתגר ואני גאה להיות ריץ קרלטון".

לדברי הרווה המלר, נשיא ואחד ממייסדי רשת בתי המלון ריץ-קרלטון. "מיקום המלון בהרצליה, המשלב אפשרות ייחודית של פנאי ועסקים, חוף ים לצד איזור עסקים מבוסס, יציע לאורחים מהעולם חוויה יוקרתית יוצאת דופן".

סוויטה של 220 מ"ר

ריץ-קרלטון הרצליה כולל 115 חדרי אורחים ו-82 דירות נופש המשתרעים על פני 12 קומות, כולם מהודרים ומרווחים במיוחד ומשקיפים אל הים. במלון מתחמים יוקרתיים כמו ספא מרהיב, שתוכנן בקפידה ונפרש על פני ארבע הקומות העליונות של המלון.

החדרים נחלקים ל- 66 חדרי דה לוקס בגודל של כ-60 מ"ר, 36 חדרי סופיריור, 10 חדרי סטנדרט, שתי סוויטות ג'וניור וכן סוויטה נשיאותית מרהיבה בת 220 מ"ר – הגדולה ביותר בארץ הכוללת מטבח פרטי, חדר נוסף צמוד עם כניסה נפרדת לאנשי שירות ומלווה ועוד.

הלובי. בקומת הלובי תפעל מסעדת הרברט סמואל כשרה. (צילום: ריץ קרלטון)
הלובי. בקומת הלובי תפעל מסעדת הרברט סמואל כשרה. (צילום: ריץ קרלטון)

הקומה האחרונה במלון מאכלסת ששה פנטהאוזים בסטנדרט שטרם נראה כמותו בארץ. בקומת הגג מוקמו בריכה אלגנטית ומתחם שיזוף אליהם מתפרצים צבעי הים התיכון ונשקף חוף ימה המרהיב של הרצליה. המתחם יהפוך לעת ערב לבר אלגנטי. בצמוד, חדר כושר מודרני רחב ידיים, חמאם טורקי וחדרי טיפולים יוקרתיים, בהם ייהנו האורחים ממוצרי שיסיידו, חברת הקוסמטיקה היפנית המובילה. ריץ-קרלטון הרצליה הינו המלון הראשון של הרשת והיחיד בישראל המאפשר לאורחיו ליהנות ממוצרים אלו.

בקומת הלובי תפעל מסעדת הרברט סמואל כשרה, תאומה למסעדה האייקונית התל אביבית של השף יונתן רושפלד שתיתן שירות לאורחי המלון והן למבקרים מבחוץ.

מאחורי המיזם הענק עומדת קבוצה נבחרת של אדריכלים ומעצבים בינלאומיים וישראלי ובהם רני זיס, אדריכל ומתכנן ערים בינלאומי שמאחוריו 20 שנות תכנון בתי מלון, הופקד על ארכיטקטורת המלון; סטודיו Gaia (גאיה), בראשות אילן וייסבורד, שהופקד על עיצוב פנים של החדרים והשטחים הציבוריים: מתחם הספא וחדר הכושר, קומת הגג והבריכה ואולמות האירועים; סטודיו גד הלפרין, עיצב את המכלול הציבורי במבואת הכניסה והלובי וכן את מסעדת הרברט סמואל הכשרה; רג'ין גנזי וגל גאון, הופקדו על מלאכת הסטיילינג והאוצרות של חפצי העיצוב והאמנות ישראליים בחדרים ובחללים הציבוריים ועוד.

המלון ייפתח מחרתיים, ב-17 בדצמבר ומחירי חדרים: החל מ- 400 דולר, והסוויטה נשיאותית החל מ- 3.200 דולר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן