Skip to content

טאיוואן דרך העדשה

מסע צלמים ראשון מסוגו בהנחיית העיתונאיות והצלמות יאירה יסמין וציפי מנשה ייצא בחודש מרץ 2014. המסע בן ה-13 ימים לטיוואן, אי אותו טרם גילו המטיילים הישראלים, הוא חלק מטיולי נישה התופסים תאוצה ומתמקדים בנושאים מיוחדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

מסע צלמים ראשון מסוגו לטאיוואן ייצא ב-25 במרץ 2014 ל-13 יום, וישלב היבטים שונים ומגוונים של האי. ביניהם: טאיפיי 101 – גורד השחקים של המרכז הפיננסי הבינלאומי טאיפיי, שדורג רשמית כבניין הגבוה בעולם עד שבורג' אל חליפה בדובאי תפש את מקומו; שייט באגם "השמש והירח", הידוע גם כ"אגם הדרקון", כי כך הוא נראה בצילום מגבוה; נסיעה ברכבת האדומה המפורסמת אל שמורת הטבע "אלישאן" וצפייה בזריחה מעל הר יו שאן הגבוה ביותר בטאיוואן, טיול לאורך רכסיה הגבוהים של "טאיטונג" המשקיפה על חופי האוקיאנוס, וסיור בפארק הלאומי טארוקו, הנחשב לאחד המרשימים בכל אסיה ועוד.

טיוואן. יעד לא שחוק לצילום. (צילום: יאירה יסמין)
טאיוואן. נוף מרהיב מעל פסגת אחד ההרים הגבוהים של טאיוואן. (צילום: יאירה יסמין)

חברת התיירות בריזה מציעה את הטיול במסגרת טיולי הנישה שלה, שמיוחדים לנושאים שונים. לאור העובדה שטאיוואן הוא אי אותו טרם גילו המטיילים הישראלים, מודרך הטיול הראשון "מבעד לעדשת המצלמה" על ידי שתי עיתונאיות-צלמות בכירות.

העיתונאית והצלמת יאירה יסמין (העובדת עבור רשת העיתונים הבינלאומית "אפוק טיימס"), ביקרה בשנים האחרונות פעמים רבות בטיוואן, צילמה וערכה מחקר מעמיק בתחום הקולינארי שיש לאי להציע. יסמין שוקדת עתה על הוצאת ספר קולינארי על מאכליה הייחודיים של טייוואן.

הצלמת ציפי מנשה היא בוגרת המדרשה לאמנות של רמת השרון ושימשה שנים רבות כצלמת הבית של המוספים 7 ימים וזמנים מודרנים של ידיעות אחרונות. מנשה לימדה צילום ותקשורת בביה"ס ויצ"ו צרפת, בביה"ס לאמנות מימד וכותבת ומצלמת עבור העיתון האינטרנטי "מגפון".

חברת בריזה מתמקדת בין השאר בטיולי נושא כמו טיולים בדגש אמנות, טיולים בדגש ארכיטקטורה וטיולים סביב אירועים מיוחדים כמו חגיגות ימנז'ה בברזיל, קרנבלים במלטה ובניס חגיגות אנטי ריימי בפרו ועוד.

הגידול בביקוש לטיולי נושא מיוחדים, מורגש בתחום הטיולים הגאוגרפיים בשנים האחרונות, יחד עם הנהירה ליעדים גאוגרפיים רחוקים ומבודדים כגון אנטרקטיקה, קמצ'טקה וסיביר.

מחיר הטיול לאדם בחדר זוגי 4,995 דולר (מבוסס על מינימום 15 מטיילים).

טיול אחר יתקיים לקובה בין ה-9-12 בינואר 2014, טיול בן 12 יום בדגש צילום לקובה. את הפן הצילומי ינהל אלכס ליבק חתן פרס ישראל לצילום.

מחיר לאדם בחדר זוגי: 3,645 יורו.

1 Comment

  1. רענן (raanan) קוסוביץ (kosovitz)
    20 בדצמבר 2013 @ 10:19

    לצערי טיולי הנישה האלה גובים מחירים ממש גבוהים ללא שום גבול …

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן