Skip to content

נעצר חשוד בפגיעה מינית בילד ובהחזקה והפצה של חומר פדופילי

גבר תושב המרכז, החשוד בהורדה והפצה של תכני פדופיליה קשים, נעצר לפני עשרה ימים. במהלך החקירה הגלויה עלה חשד כי עשה מעשיים בקטין בן 10 ששימש כחונכו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הותר לפרסום – חוקרי מפלג עבירות מחשב ביחידת להב 433 במשטרת ישראל עצרו לפני עשרה ימים גבר בן 38 בחשד לביצוע עבירות של החזקה והפצה של חומר פדופילי ברשת האינטרנט. במהלך החקירה הסמויה שהתנהלה נגדו עלו חשדות גם לביצוע מעשים מגונים והטרדות מיניות כלפי קטינים.

על פי החשד הוא נהג להוריד ולשתף מאות קבצים בעלי תוכן פדופילי, חלקו סרטים ותמונות קשים לצפייה, עם משתמשי אינטרנט בארץ ובעולם. לאחר מעצרו במסגרת החקירה הגלויה, התברר כי בשנתיים שחלפו נמצא החשוד בקשר עם קטין כבן 10 לאחר שהציע עצמו כחונך שיסייע לקטין בלימודיו. במהלך התקופה הידק החשוד את הקשר עם הקטין ומשפחתו, רכש עבורו מתנות יקרות ערך ורכש את אמונם של הקטין ושל הוריו. הקשר התהדק עד לכדי כך שהקטין התארח בבית החשוד ואף לן בביתו מספר פעמים.

על פי החשד, ביצע החשוד מעשים מיניים בקטין בעת שזה לן בביתו, תוך שהוא מתעד את המעשים ומשתף בחלק מהתמונות עם משתמשי אינטרנט נוספים. במהלך החקירה הגלויה עלה חשד נוסף כי לפני מספר שנים ביצע החשוד מעשים מגונים והטרדות מיניות בקטין נוסף מאזור המרכז.

אתמול (רביעי) הוארך בהסכמה ב-24 שעות נוספות מעצרו של החשוד ופרקליטות מחוז המרכז, המלווה את תיק החקירה, הגישה הצהרת תובע על כוונתה להגיש היום כתב אישום בביהמ"ש המחוזי בלוד. בשלב זה אסר ביהמ"ש אסר לפרסום את שמו, פרטיו ותמונתו של החשוד. במשטרה מציינים כי פרשה זו מצטרפת לשורת חשיפות וכתבי אישום שהוגשו בעבירות פדופיליה השנה, וכי המשטרה תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה הן ברשת האינטרנט והן בכלל.


 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן