Skip to content

נהג משאית עם מטען חורג נעצר בגדה לאחר שתקף שוטרים

נהג המשאית ניסה להימלט ונעצר לאחר שתקף שוטרים. במהלך העברתה של המשאית לתחנת אדומים, החלה הנגררת לעלות באש שכובתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג משאית טריילר פלסטינית עמוסה יתר על המידה נעצר היום בידי שוטרי התנועה של מחוז ש"י, לאחר שנמלט עם המשאית ממחסום בדיקה שגרתי באזור ענתא בגדה. לפי המשטרה התבקש הנהג לעצור לבדיקה ואז החל להימלט מהמקום ומתעלם מקריאות השוטרים לעצור. השוטרים הצליחו לחסום את דרכו ובלב זה החל הנהג, פלסטיני בן 32, תושב ענתה, להשתולל ולתקוף את השוטרים. 

במקום החלה התפרעות של תושבי הכפר שנאספו מסביב לשוטרים. אלו הזעיקו את כוחות מג"ב וצה"ל שהגיעו למקום ופעלו לפיזור המתפרעים. נהג המשאית נעצר ונלקח עם משאיתו לתחנת אדומים כדי לבצע שקילה של המשאית ולהמשך חקירה. 

(צילום: משטרת ש"י)
מכבים את השריפה במשאית (צילום: משטרת ש"י)

במהלך הנסיעה החל חלק הנגררת של הטריילר לעלות באש כשעדיין לא נהירה הסיבה לכך. כבאית כיבוי אש הוזעקה למקום והשריפה כובתה. עוד נמסר כי משקילה שבוצעה לאחר מכן למשאית, עלה כי משקל המטען עלה ב-51% על המותר בחוק. הנהג עוכב לחקירה וכנגדו יפתח תיק פלילי בגין נהיגת משאית עם מטען חורג. הוא יואשם, ככל הנראה, גם בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו ובתקיפה.

 

2 Comments

  1. אליק מאור
    19 בדצמבר 2013 @ 19:57

    והיכן מצויים יהודה ושומרון אם לא בגדה המערבית?

  2. הניה
    19 בדצמבר 2013 @ 19:37

    למה לומר: "גדה"? הכוונה, בודאי, לחבל יהודה או לחבל שומרון . מדוע לא לדייק? הביטוי "גדה" אינו ביטוי עברי כי אם ערבי. בהכללה ניתן לומר: חבלי יהודה ושומרון, מדוע להשתמש בכינויים לא שלנו?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן