Skip to content

פרס היצואן המצטיין לשנת 2012 לחלאבין תעשיות

משרד הכלכלה בחר את הזוכים בתארים "יצואן מצטיין", "פרס היצוא" ו"החברה רב-לאומית הנבחרת" לשנת 2012, ויעניק את הפרסים בטקס המסורתי שעתיד להתקיים בבית הנשיא, במעמד נשיא המדינה שמעון פרס ושר הכלכלה נפתלי בנט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת "חלאבין תעשיות בע"מ" הוכרה כ"יצואן המצטיין לשנת 2012" על-ידי ועדת הבחירה להענקת אות סחר החוץ של מדינת ישראל. ד"ר פיליפ חלאבין, מנכ"ל ובעלים של החברה, יקבל תעודת הוקרה בטקס רשמי במעמד נשיא המדינה ושר הכלכלה. הטקס, שאמור היה להתקיים בשבוע שעבר, נדחה עקב מזג האוויר הסוער וטרם נקבע לו מועד חדש.

חלאבין תעשיות מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי "קוסמוצבטיקה" ברחבי העולם מזה 40 שנה. החברה מתמחה בנישה ייחודית של קוסמטיקה המעניקה פתרונות קוסמטיים פארא-רפואיים לעור ובעלת פטנטים המקנים לה יתרונות שיווקיים בינלאומיים.

מחלקת המחקר והפיתוח של חלאבין פועלת בשיתוף פעולה עם דרמטולוגים ידועים ועם מחלקות עור בבתי חולים ומכוני בריאות בישראל ובעולם, ועורכת מחקרים קליניים בשיתוף פעולה עם מכוני מחקר בישראל ובעולם.

החברה אינה מקיימת מחקרים הכוללים ניסויים על בעלי חיים, לא רוכשת חומר גלם שנוסו על בעלי חיים או שמופקים מבעלי חיים ומקפידה על ייצור ידידותי לסביבה ואריזה באריזות מתכלות או ניתנות למחזור.

יעקב ברדה, מנהל השיווק של חלאבין,  התייחס לזכייה: "חברתנו מייצאת את מגוון מוצריה הפרא-רפואיים בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה לכ- 30 מדינות שונות ברחבי העולם. בימים אלה אנו מציינים 40 שנה של גאוות ייצור כחול-לבן מיום היווסדו של המפעל ע"י זיסקה חלאבין ז"ל. לאחרונה השקנו מפעל נוסף בצור-יגאל (הפועל לצד זה שבא.ת. רעננה) ומרלו"ג (מרכז לוגיסטי) מתקדם, המאגד כ- 400 עובדים מכל הקשת היצרנית והלוגיסטית לצד אנשי מינהלה, פיתוח ושיווק. זוהי גאווה לאומית שיצרן כחול-לבן בתחום הקוסמטיקה מחובק בשווקים בינלאומיים והייתי מצפה כי הגורמים הרלוונטיים בארץ יעודדו יותר צרכנות פטריוטית ותיעדוף תוצרת מקומית."

במכתב פומבי שפורסם באתר מינהל סחר החוץ של משרד הכלכלה, שיבח השר בנט את החברות הזוכות: "החברות אשר זכו לתואר יצואן מצטיין הן ההוכחה החיה לרוח העסקית ולחזון הכלכלי של המשק הישראלי כולו. הן חוות בכל יום מאבק תמידי מול אתגרים, קשיים, לעתים דעות קדומות ובנוסף תחרות עזה מול שווקים מתפתחים המשופעים בחומרי גלם וכוח עבודה  זול, ואם לא די בכך גם המצב הביטחוני והמדיני משפיעים מאוד על היכולת לייצא ולמכור מוצרים ישראלים לעולם. ויחד עם זאת במאבק הזה ידם על העליונה – הייצוא הולך וגדל. מגוון המוצרים והשווקים הם העדות החיה להצלחתכם והצלחתכם היא הצלחתה של מדינת ישראל כולה. ברכות לזוכים ומי ייתן ויירבו כמותכם בישראל."

בפרס "יצואן מצטיין לשנת 2012" זכו גם החברות אנזימוטק, קונדויט, ארומור פלייבורס אנד פרייגרנסס, שמן מרוקאי ישראלי, עדין מערכות שתלים דנטליים, אנדרה מסיקה ועמיעד מערכות מים.

* * *

צילומים: יח"ץ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן