Skip to content

מצוד אחר חשוד בפיגוע דקירה בשוטר בהתנחלות אדם

השוטר פונה לבית החולים כשהסכין עדיין נעוצה בגבו והדוקר נמלט. כוח של הנח"ל וכוחות מג"ב עצרו חשוד על מונית בכניסה לשכם. עתה נבדק החשד שמדובר במחבל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פיגוע דקירה בשטחים: שוטר נדקר אחר היום אחר הצהריים (שני) בכניסה להתנחלות אדם, מצפון לירושלים סמוך לכביש 60.  הפיגוע אירע לא הרחק ממחסום חיזמה. השוטר בשנות ה-30 לחייו נפצע באורח בינוני וטופל על ידי צוות איחוד והצלה ועל ידי מד"א. הוא פונה לטיפול בבית החולים שערי צדק על ידי מד"א. מפרטים ראשוניים עולה כי היום ב-16:38 עמד השוטר בכיכר ביישוב, כשלפתע הגיח מאחוריו המפגע, נעץ סכין ארוכה בגבו ונמלט מהמקום.  השוטר שנפגע פונה לבית החולים כשהסכין עדיין נעוצה בגבו, כשהוא בהכרה מלאה.

השוטרים סרקו את האזור ומסוק הועלה לאוויר במטרה לאתר את החשוד שנמלט לכיוון כפר ג'בע הסמוך. כוח של הנח"ל וכוחות מג"ב מפלוגה ט"ו עצרו חשוד על מונית בכניסה לשכם סמוך לשעה 20:00. נבדק כעת חשד סביר שאולי מדובר במחבל שדקר את השוטר. החשוד הועבר לחקירת השב"כ.

זירת הפיגוע בכיכר ההתנחלות (צילום: דוברות ש"י)
זירת הפיגוע בכיכר ההתנחלות (צילום: דוברות ש"י)
(צילום: דוברות ש"י)
כוחות משטרה מחפשים את הדוקר (צילום: דוברות ש"י)

היום, קצת לפני השעה שש, הושלך רימון יד מאולתר לעבר כוח צה"ל השוהה בקבר רחל מצפון בית לחם. הרימון התפוצץ בלי לגרום נזק לאיש או לרכוש.  

אתמול אחר הצהריים התפוצץ מטען חבלה בגודל בינוני בתוך אוטובוס דן, קו 240, בבת ים. מפרטי האירוע עלה כי אלמוני הניח את המטען בחלקו האחורי של האוטובוס. נער כבן 14 העיר את תשומת לבו של הנהג שפינה את האוטובוס מנוסעיו והזעיק משטרה. המשטרה והשב"כ עדיין חוקרים ומנסים להגיע למבצע הפיגוע ולסייעניו. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לפיגוע באוטובוס וואמר בעת ישיבת סיעת הליכוד בכנסת: "בימים האחרונים אנו עדים למגמה הולכת וגדלה של ניסיונות לפיגוע. מתחילת השנה היו 150 ניסיונות משמעותיים לפיגועים, כלומר אחד כל יומיים. הצלחנו לסכל אותם בזכות המדיניות התקיפה שלנו והפעילות המצוינת של זרועות הביטחון".

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן