Skip to content

חודש לאחר מות אשתו הצעירה, יתארס הרב האלמן עם אחותה

בחסידות ויזניץ' מונסי בברוקלין מוצאים מזור לשבורי לב. אשת הרב נפטרה וכמעט מיד התארס האלמן הטרי לאחותה הצעירה שתחיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

את הסיפור הבא קראנו היום (חמישי) באתר החרדים "כיכר השבת". לא יכולנו להתאפק והבאנו לפניכם. מעשה באלמן חרדי, הרב יוחנן הגר, שהוא נכד לאדמו"רים מחסידות ויז'ניץ-מונסי שבברוקלין ארה"ב. חסידות ויז'ניץ מונסי הינה חצר חסידית אשר הוקמה על ידי רבי מרדכי הגר, בנו השני של רבי חיים מאיר הגר מויז'ניץ. מרכז החצר בעיירה מונסי שבמדינת ניו יורק. החסידות מונה כאלפיים וחמש מאות משפחות. לפני חודש אירעה לרב יוחנן טרגדיה ואשתו הצעירה, חיה פייגא הגר, נפטרה  בפתאומיות, יומיים לאחר לידת בתה הבכורה ושנה לאחר נישואיה. 

מסע ההלוויה של הרעיה בברוקלין
מסע ההלוויה של הרעיה בברוקלין

במשפחת המחותנים החליטו לא לוותר על העילוי ובהוראת הרב האדמו"ר מוויזניץ' מונסי, יתארס האלמן הטרי עם אחותה הצעירה של אשתו, שהלכה לעולמה בטרם עת. זו גם קיבלה על עצמה את הטיפול באחייניתה הקטנה.

במודעה המתפרסמת בבית המדרש מזמין הרב שנייבעלג את הציבור "מתוך שבח והודיה לה' לשמחת האירוסין של חתנו לשעבר וגם לעתיד עם בתו טשערנא", כך מציינים בכיכר השבת. השמחה אגב תיערך כבר הערב ב-21:30 שעון ארה"ב. שלושים יום אחרי מות אשתו מוצא האלמן שבור הלב שמחה בחייו. לא צוין בגוף הידיעה האם שאלו את האחות הצעירה מה בפיה וגם לא צוין גיל הנערה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן