Skip to content

ליאוניד נבזלין מקים מגזין חדש

נבזלין, המחזיק ב-20% ממניות עיתון הארץ מסר, כי המגזין החדש יעסוק בפוליטיקה, תקשורת ותרבות. עורך הראשי של המגזיון יהיה רותם דנון, ששימש עורך בכיר בחדשות 2. הודיע היום על פרישתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ליאוניד נבזלין
ליאוניד נבזלין
רותם דנון
רותם דנון

המיליארדר ליאוניד נבזלין הודיע היום כי הוא מקים מגזין חדש, שלדבריו, הוא יהיה ירחון ייחודי שיעסוק בפוליטיקה, תקשורת ותרבות. המגזין ייצא באביב הקרוב. עורך המגזין החדש יהיה העיתונאי רותם דנון, ששימש עד היום עורך בכיר בחדשות ערוץ 2.

ערכים דמוקרטיים

נבזלין עלה לישראל לפני עשר שנים. הוא מייסד קרן "נדב" ומחזיק ב-20% ממניות עיתון הארץ. נבזלין פעל במרץ בעשורים האחרונים למען יוזמות המקדמות ערכים דמוקרטיים וליברליים, ואת חופש הביטוי. המגזין החדש מיועד להוות עוגן משמעותי במפת התקשורת הישראלית. הוא יעניק ביטוי ייחודי לנושאי הסיקור שבהם יתמקד, ויקדם את ערכי התוכן החופשי והבלתי תלוי.

ליאוניד נבזלין אמר היום: "אני שמח על הקמת הירחון החדש בישראל. באביב הקרוב ייצא לאור הגיליון הראשון של המגזין, שיהיה ירחון איכותי ומקורי בעיתונות הישראלית וישקף את ערכי התוכן בהם אנו מאמינים".

עורך בכיר

רותם דנון הודיע היום על פרישתו מחברת החדשות של ערוץ 2. דנון הוא עורך בכיר בחברת החדשות אליה הצטרף לפני שלוש שנים, ושימש עורך ראשי של התכניות "תכנית חיסכון" ו"החדשות הלילה". בעבר ערך בחברה את התכניות "מערכת בחירות", "אולפן לילה" ומשדרים מיוחדים. בעבר שימש כמשנה לעורך ראשי וראש מערכת החדשות של "וואלה!", כסמנכ"ל התוכן והעורך הראשי ב"נענע10" וכעורך מגזין "פירמה" ופרשן ב"גלובס".

רותם דנון, העורך הראשי המיועד מסר היום: "המגזין אותו נקים ייתן במה למיטב הכותבים ויעניק תוכן ייחודי בתחומי הפוליטיקה, המדינה, התקשורת והתרבות."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן