Skip to content

נתניהו: "לא נבחרנו כדי לקבל החלטות קלות"

נתניהו, אמר את הדברים האלה בתגובה על הביקורת נגדו, בסוגיית שחרור המחבלים. "למדינת ישראל יש אינטרס אסטרטגי לקיומו של משא ומתן שיסיים את הסכסוך". עוד אמר: "ההסכם ייחתם רק אם ישראל תוכל להגן על עצמה, בכוחות עצמה מול כל איום. אם יהיה הסכם אביא אותו למשאל עם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שעות ספורות לפני שחרור 26 המחבלים המרצחים, במסגרת הפעימה השלישית, אמר ראש הממשלה נתניהו, לחברי סיעת הליכוד ביתנו בכנסת: "לא נבחרנו כדי לקבל החלטות קלות. מנהיגות נבחנת ביכולת לקבל החלטות קשות".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר את הדברים האלה בתגובה על הביקורת נגדו, בסוגיית שחרור המחבלים הרוצחים. "למדינת ישראל יש אינטרס אסטרטגי לקיומו של משא ומתן שיסיים את הסכסוך. במובן הזה עומדים לנגד עיני האינטרסים החיוניים שלנו, בכלל זה הבטחת ההתיישבות בארץ ישראל", הוסיף נתניהו.

"מנהיגות נבחנת ביכולת לקבל החלטות קשות". בנימין נתניהו (צילום ארכיון: נירה ידין)
"מנהיגות נבחנת ביכולת לקבל החלטות קשות". בנימין נתניהו (צילום ארכיון: נירה ידין)

נתניהו אמר עוד: "לנכונות שלנו להיכנס למשא ומתן יש חשיבות גדולה מאוד ביכולתנו לנווט מול הטלטלה האזורית. למדינת ישראל יש אינטרס אסטרטגי בקיומו של משאו מתן מדיני, שמטרתו להגיע להסכם שיסיים את הסכסוך". הוא הדגיש כי במידה ויושג הסכם, הוא יובא להכרעת משאל עם. "ההסכם ייחתם רק אם ישראל תוכל להגן על עצמה, בכוחות עצמה מול כל איום", אמר ראש הממשלה והדגיש, "אם יהיה הסכם אביא אותו למשאל עם".

נתניהו הדגיש עוד כי שני הצדדים לקחו על עצמם התחייבויות להימנע מצעדים חד צדדים ואמר כי "רק אם ישראל תוכר כמדינת הלאום של העם היהודי והפלסטינים יותרו על זכות השיבה ושאר דרישותיהם על חלקים נוספים מישראל – רק אז יתאפשר ההסדר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן