Skip to content

ראש הממשלה נתניהו עבר בדיקת גסטרו בשערי צדק

את מקומו של נתניהו תפס, באופן זמני, שר החוץ אביגדור ליברמן. בבדיקה הוצא בשלמותו פוליפ קטן במעי הגס. רופאו האישי ד"ר צבי הרמן ברקוביץ' מוסר כי בדיקות המעבדה המקיפות שעבר לאחרונה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הכוללות בדיקת כולסטרול, שומנים וסוכר נמצאו תקינות לחלוטין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר בהצלחה בבית החולים שערי צדק בירושלים בדיקת גסטרו שגרתית המתבצעת מדי כמה שנים. את הבדיקה ערך פרופסור ערן גולדין, מנהל מחלקת גסטרו בבית החולים. במהלך השעות שבהן היה נתניהו מצוי בבדיקה, מילא את מקומו שר החוץ, אביגדור ליברמן.

בבדיקה הוצא בשלמותו פוליפ קטן במעי הגס. בכך הושלמו בדיקות ראש הממשלה לדו"ח הרפואי המלא שמפרסם ראש הממשלה מידי שנה.

נתניהו. בבדיקה הוצא בשלמותו פוליפ קטן במעי הגס. (צילום ארכיון: ציפי מנשה)
נתניהו. בבדיקה הוצא בשלמותו פוליפ קטן במעי הגס. (צילום ארכיון: ציפי מנשה)

רופאו האישי ד"ר צבי הרמן ברקוביץ' מוסר כי בדיקות המעבדה המקיפות שעבר לאחרונה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הכוללות בדיקת כולסטרול, שומנים וסוכר נמצאו תקינות לחלוטין. לחץ הדם של רה"מ תקין (80/120), הוא שומר על אורח חיים בריא, ועל תזונה מוקפדת.

עוד נמסר כי ראש הממשלה נתניהו מתאמן מספר פעמים בשבוע ולאחרונה עבר בהצלחה מבחן מאמץ כושר גופני, ונמצא שהוא מצוי בעשירון העליון בקבוצת גילו.

יצוין כי בשבת האחרונה הגיע נתניהו ממעונו הפרטי שבקיסריה לבית החולים הלל יפה בחדרה משום שחש ברע – אך שוחרר כעבור כשעתיים לאחר בדיקה קצרה. בבדיקה נקבע כי נתניהו חש בכאבי הראש הקשים, בגלל הצטננות מלווה בדלקת בסינוסים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן