Skip to content

הממשלה תעביר הטיפול בהתיישבות הבדואים למשרד החקלאות

במטרה להעניק לשר החקלאות את כל הכלים לקידום הנושא צפויה הממשלה גם לאשר את העברתם של מטה היישום להסדרת התיישבות הבדואים בנגב והרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב ממשרד ראש הממשלה למשרד החקלאות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הטיפול בהסדרת ההתיישבות הבלתי חוקית של הבדואים בנגב יועבר ביום ראשון ממשרד ראש הממשלה למשרד החקלאות. עם אישור הממשלה יופקדו שר החקלאות יאיר שמיר ומנכ"ל משרדו רמי כהן על הטיפול בנושא. כך נמסר מלשכת ראש הממשלה.

הפגנות נגד תכנית פראוור ביפו (צילום: דן בר דוב)
הפגנות נגד תכנית פראוור ביפו (צילום: דן בר דוב)

במטרה להעניק לשר החקלאות את כל הכלים לקידום הנושא צפויה הממשלה גם לאשר את העברתם של מטה היישום להסדרת התיישבות הבדואים בנגב והרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב ממשרד ראש הממשלה למשרד החקלאות.

רק לפני כחודש הוחלט על גניזת תוכנית פראוור, לאחר שהשר לשעבר בני בגין הניח על שולחן ראש הממשלה המלצה לסגת מהליכי החקיקה של תכנית בגין-פראוור ולגנוז אותה סופית. ראש הממשלה נתניהו קיבל את המלצתו של בגין והחליט להפסיק את הליכי החקיקה של התכנית, שהייתה אמורה להסדיר את פריסת היישובים הבדואיים בנגב.

במסיבת העיתונאים שכינס השר בגין, ההוא האשים כי "מאז החל הדיון בהצעת החוק בוועדת הפנים של הכנסת, חברו יחדיו ימין ושמאל, ערבים ויהודים – תוך ניצול מצוקתם של בדואים רבים – כדי לחמם את האווירה עד לרתיחה לשם רווח פוליטי" וטען כי השינויים שמציעים לקיים במתווה הם הרסניים ומעוותים את כוונתה האמיתית של הצעת החוק.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן