Skip to content

"ארץ נהדרת" היא עלבון לאינטליגנציה

כגודל הציפיה כך גודל האכזבה: "ארץ נהדרת", ששבה בשישי בערב (ערוץ 2) לעונה ה-11 היתה תוכנית בינונית, לא מצחיקה, לא שייכת ולעיתים דוחה. אפילו קטעי ביבי היו חלשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העונה ה-11 של "ארץ נהדרת" חזרה לחיינו בששי בערב (ערוץ 2), אגב, יום לא אידיאלי. חיפשתי, לשווא, את המקבילות האקטואליות ללובה האגדית, למקפלות הסקסיות, לנערות הטיפשעשרה שהמציאו את הסלנג האולטימטיבי. בנבחרת מוגברת ומתוגברת על ידי שוסים כיעל פוליאקוב, ניתן היה לצפות שיהיה אקשן.

במקום זה קיבלנו תוכנית בינונית, עם פינות שלא יכולות לתפוש את מקומה המרתק של קשת ליבליך הברמצווש, למשל. ייתכן שהציפיות שלנו גבוהות מדי, אם כי גם בעונה שעברה התוכנית החלה לאבד גובה. לא שלא צחקנו פה ושם, אבל זה לא היה אותו צחוק שרצינו לצחוק, מכל הלב. שלא לדבר על היעדרה של סאטירה בועטת ונושכת. עכשיו יש לכך תירוץ נוסף: שישי בערב, תוכנית לכל המשפחה וכו'.

סאטירה? הצחקתם אותנו. צילום מסך

הפופיק המדבר בתפקיד בר רפאלי היה מוזר, שלא לומר די דוחה, פינת הליטוף המאויירת היתה ניסוי קצת שונה, אבל לא ממש הז'אנר המתאים, לא נראה כשייך אינטגרטיבית לארץ הנהדרת. מין סרט אנימציה למבוגרים א-לה משפחת סימפסון. אז מה? טל פרידמן בתפקיד נפתלי בנט האחוקי עשה תפקיד לא פחות טוב מכפי שהיינו מצפים ממנו, ואחד הקטעים הנוסטלגיים, זה של ליאת הר לב בתפקיד ליהיא השטאג, היה חביב.

קטעי ביבי היו חלשים למדי. יעל פוליאקוב מבוזבזת בקטע של להקת ארבע. לא נפלנו. אין כרגע עוגן מרתק לתוכנית כפי שהיו לה בעונות קודמות. ועדיין, מבחינתי, "ארץ נהדרת" היא עדיין תוכנית ההומור הטובה ביותר שיש לנו מתוך ההיצע שמזומן לנו, למרות שיש כמה שנוגסות בעקביה. אולי בהמשך הם ישובו חזרה.

1 Comment

  1. עירית
    4 בינואר 2014 @ 19:06

    לא מזדהה עם הביקורת,
    צפינו בתכנית שישה איש, מכמה דורות, וכולנו צחקנו לאורך כל השעה כמעט.
    לטעמי היו הרבה הברקות, והיה כיף לפגוש דמויות מוכרות וחדשות.
    ובעיקר, אין מתחרים רבים בטלויזיה הישראלית לנישת הסאטירה אז
    שמחנו שהיה לנו לפחות את זה. ויום שישי הוא בלי ספק היום האידאלי
    לצפייה משפחתית בארץ נהדרת

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן