A350XWB מתוכנן להימסר לקאטר איירווייס בסוף השנה

ביום חמישי נחשף המטוס המתקדם של איירבס בעת שיצא מהנגר הצביעה בטולוז. הוא יהיה הראשון, מדגמי A350 להטסת נוסעים, שיבצע טיסות מוקדמות ארוכות טווח

Print Friendly

צעד קטן נוסף לכניסתו הצפויה של מטוס איירבס A350XWB MSN2, לשירות ברבעון הרביעי של 2014 בוצע ביום חמישי שחלף, כאשר יצרנית המטוסים האירופית חשפה את המטוס, בעת שיצא מהנגר הצביעה בטולוז. יהיה זה המטוס הראשון מדגמי A350, שיצויד עם מתקני פנים תא נוסעים מלאים.

מטוס איירבס A350XWB MSN2 בעת שנחשף ביום חמישי בטולוז

מטוס איירבס A350XWB MSN2 בעת שנחשף ביום חמישי בטולוז

מטוס MSN2 יצטרף בשבועות הקרובים לצי מטוסי הניסוי של איירבס והוא יהיה הראשון, מדגמיA350 להטסת נוסעים, שיבצע טיסות מוקדמות ארוכות טווח (Early Long Flight). מאיירבס נמסר עוד, כי היא נמצאת בנתיב התקדמותה בפיתוח המטוס לקראת מסירת המטוס הראשון לקטאר איירווייס, ברבעון הרביעי של השנה.

814 הזמנות

לאיירבס יש עתה 814 הזמנות למטוסי A350XWS מ-39 חברות תעופה. דגם מטוס זה נועד מלכתחילה להתחרות במטוסי בואינג 777 ומטוסי בואינג 787 דרימליינר. איירבס החלה את פרויקטי המטוס בשנת 2006. בתחילה הוא זכה לביקורות על ידי כמה גורמים בענף התעופה, כולל כמה חברות תעופה, על כך שהוא לא באמת מקדם את התעופה העולמית. רוב ההזמנות למטוס הם לגרסאות 900 ו-1000 הגדולות יותר, מה שהוביל כמה מומחים בתעשיית התעופה לומר לאיירבס להפסיק להציע את גירסת ה-800 ולפנות בכך את הדרך למטוס A330 משודרג.

Print Friendly

על אודות עמי אטינגר

עורך חדשות ב"דבר", "ידיעות אחרונות" ו-25 שנה עיתונאי ב"מעריב" בתפקידים: עורך חדשות, עורך כלכלי, רכז כתבים וכתב לענייני תעופה, תיירות ותעשיות ביטחוניות
פוסט זה פורסם בקטגוריה ב, תעופה, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.