Skip to content

מחר ידון השופט בדוח מקורות ההון של בן משה

ביום שישי מסרה קבוצת אלשטיין-בן משה, כי מעולם לא ביקשה לשמור את הדוח חסוי, לא לפני הגשתו ולא לאחר הגשתו, אולם, היא מצאה לנכון לבקש את הזכות לקרוא את הדוח קודם פרסומו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
השופט איתן אורנשטיין
השופט איתן אורנשטיין

שופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין ידון מחר בצהריים בדוח שהוכן על מקורות ההון של מוטי בן משה, לאחר שביום שישי מסרה קבוצת אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה, כי היא לא מתנגדת לפרסום הדוח, אולם, היא מצאה לנכון לבקש מבית המשפט את הזכות לקרוא את הדוח קודם פרסומו.

העברת השליטה

ב-17 בדצמבר החליט השופט איתן אורנשטיין להעביר את השליטה באי.די.בי לידי קבוצת אלשטיין- בן משה, אך הורה לבן משה להעביר בתוך שבוע גילוי מלא על נכסיו למשקיף החיצוני מטעם בית המשפט, עו"ד חגי אולמן, לכונס הנכסים הרשמי ולרשות ניירות ערך. בנימוקי החלטתו קבע השופט בורנשטיין, כי לא נפל דופי בהתנהלות קבוצת אקסטרה של בן משה ודחה את רעיון פירוק תאגיד אי.די.בי, כי "פירוק יביא לסחבת מיותרת ולא לתוצאה טובה יותר מהסדר נושים".

ביום רביעי בשבוע הוגש הדוח על מקורות ההון של בן משה לבית המשפט, אולם הדוח נותר חסוי בהוראת השופט איתן בורנשטיין.

שווקים תחרותיים ועניינים אישיים

ביום שישי מסרה קבוצת אלשטיין-בן משה, כי מעולם לא ביקשה לשמור את הדוח חסוי – לא לפני הגשתו ולא לאחר הגשתו. אולם, בעקבות שאלת השופט אורנשטיין, ודווקא לאור הגילוי המלא והמוחלט שהיא נהגה כלפי הבודקים והתשובות המפורטות ביותר שהשיבה, כולל בעניינים העולים כדי סודות מסחריים ופרטים אישיים, היא מצאה לנכון לבקש מבית המשפט את הזכות לקרוא את הדוח קודם פרסומו ולו רק כדי שתוכל – אם בכלל יתעורר צורך בכך, להסב תשומת לב השופט – לפרטים (ככל שנכללו בדוח) שאין בהם רלבנטיות להחלטה, אך עלולים לפגוע בפעילותן של החברות של בן משה, בשווקים המאוד תחרותיים שבהם הן פועלות, או בעניינים אישיים שאינם רלבנטיים לעסקה המדוברת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן