Skip to content

דנקנר: "אנו ערוכים לבצע את הסדר החוב שהצענו״

״אם הצעת בן משה-אלשטיין לא תאושר", את הדברים מסר במוצאי שבת. לדבריו, "ההסדר שהוצע על ידי קבוצת המשקיעים שלנו יותר טוב מן ההצעה האחרת בכל פרמטר כלכלי אפשרי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
נוחי דנקנר
נוחי דנקנר. לא מרים ידיים

נוחי דנקנר לא מרים ידיים וטוען, כי לקראת הכרעת בית המשפט המחוזי בתל אביב בסוגיית השליטה באי.די.בי, נערכת קבוצת המשקיעים גרנובסקי-דנקנר-נקש-נוימן-חוסידמן-נץ לאפשרות של ביטול ההצעה המתחרה ושל קבוצמת אלשטיין-בן משה ואישור הצעת ההסדר של קבוצת גרנובסקי-דנקנר.

"הצעתנו טובה בכל פרמטר כלכלי אפשרי"

"ההסדר שהוצע על ידי קבוצת המשקיעים שלנו יותר טוב מן ההצעה האחרת בכל פרמטר כלכלי אפשרי. אני מבקש להדגיש במיוחד את ההתחייבות הכל כך משמעותית שלנו להזרים לאי די בי פתוח בתוך זמן קצר – אף לפני השלמת ההסדר – 500 מיליון שקל. זאת לעומת הזרמה של 100 מיליון שקל בלבד להם התחייבה הקבוצה המתחרה. הזרמת 500 מיליון השקלים תוך זמן קצר חיונית, נחוצה וקריטית על מנת להבטיח מיידית את תזרים המזומנים של אי.די.בי פתוח כך שנושי אי.די.בי אחזקות לא יאבדו את הנכס המרכזי שלהם".

ממשיכים עסקים כרגיל

דנקנר ציין עוד, כי "במקביל אנו פועלים, בקבוצת אידיבי, להשלמת מיזוג כור-דסק"ש, להשלמת מכירת גיוון אימג׳ינג ולקידום והשלמת העסקה למכירת כלל ביטוח. אנו משוכנעים שקבוצת המשקיעים שלנו, והצעתנו להסדר, היא הטובה ביותר לנושים שיקבלו את ההחזר הגבוה ביותר והיא אף הטובה ביותר לחברות ולעובדי הקבוצה. הסדר החוב שהצענו ניתן ליישום מהיר, ואם הצעת בן משה-אלשטיין לא תאושר – אנו נחושים וערוכים לביצועו המיידי״.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן