Skip to content

נחתם הסכם קיבוצי בכימאגיס שבנאות חובב

במסגרת ההסכם: תוספת שכר של 12.5% לאורך תקופת שלוש שנות ההסכם, הפרשות לקרן השתלמות של 10% (7.5 על חשבון המעסיק), תוספת לערך יום ההבראה ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההסתדרות, הנהלת כימאגיס וועד החברה חתמו ביום חמישי שחלף על הסכם שכר במפעל הפרמצבטיקה. במסגרת ההסכם, שנוגע לכ-250 עובדים במפעל, נקבעו תוספות שכר של 12.5% למשך תקופת ההסכם, הפרשות לקרן השתלמות של 10% (7.5 על חשבון המעסיק), תוספת לערך יום ההבראה חלוקת פרמיה רוחבית לכלל עובדי החברה בצורה שווה, יופרשו 3,200 שקל לרווחת העובדים, תקציב הספורט במפעל יהיה 110 אלף שקל, שווי ימי ההבראה במפעל יעלה ועוד.

כימאגיס, שייכת לתאגיד פראגו, הנסחר בבורסה בתל אביב ובנסדא"ק
כימאגיס, חברת בת של פריגו , הנסחרת בבורסה בתל אביב ובנאסד"ק

"הסכם מצויין"

מאיר בביוף, יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב: "ההסתדרות במרחב הנגב ועד כימאגיס הביאו בשורה לעובדי המפעל. עובדי מפעל כימאגיס יהנו בשלוש השנים הקרובות מהסכם מצוין שישדרג את מעמדם מבחינה כלכלית ויאפשר להם תנאי עבודה נוחים יותר. אני רוצה לציין לחיוב את הנהלת המפעל, שיודעת להעריך את העובדים שלה ולגמול להם בהתאם לעבודתם המסורה".

"שילוב כוחות"

יו"ר ועד העובדים, מאיר לחמי: "ההסכם הוא תוצאה של שילוב כוחות בין הועד להסתדרות. אני שמח על כך שנחתם הסכם ברוח טובה שמביא בשורה חיובית לעובדים המסורים של כימאגיס בנאות חובב. תודה להנהלת המפעל שידעה להעריך את ההון האנושי ומבינה שההסכם שנחתם מחזק לא רק את העובדים אלא את המפעל עצמו".

"הסכם ברוח טובה"

סגן נשיא כימאגיס, יוסי גל: "אני שמח על חתימת ההסכם ברוח טובה. כעת על ההנהלה והעובדים להמשיך ולהצעיד את החברה להישגים ולעמוד באתגרים שעומדים לפנינו כחברה גלובלית שפורצת דרך ושואפת למצוינות. אני מברך את העובדים על ההסכם ומאחלת לכולנו הצלחה".

מפעל כימאגיס ממוקם במועצת נאות חובב שבנגב ומונה כ-300 עובדים. חברת כימאגיס היא חברת בת של פריגו העולמית הנסחרת בבורסת ת"א ובנאסד"ק תחת השם PRGO עם מחזור מכירות של יותר מ-11.3 מיליארד שקל בשנה (2012) ושיעור צמיחה שנתי של כ-20% בחמש השנים שחלפו. החברה מתמחה ביצור חומרי גלם לתעשיית הפרמצבטיקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן