Skip to content

שינה מבושמת: הולנדיה מחדשת בתחום המיתוג הסנסורי

נתונים מהעולם מוכיחים, כי בעשור האחרון חלה עליה של מאות אחוזים בהשפעה של חוש הריח על התנהגות הצרכן וחוויית הקניה • חברת הולנדיה עולה על גל הריח ומשיקה בשמים לחדר השינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנים האחרונות, צרכנים מושפעים יותר ויותר מריחות, ככל שאנשי השיווק מודעים לתועלת הפוטנציאלית של תחושה זו. בעיקרון, כל אדם נושם 20,000 פעמים ביום, ועם כל נשימה מגיעה הזדמנות עסקית לקדם מוצר. כבר בשנת 2007, ענף שיווק הריח הוכתר כאחד מעשר המגמות האופנתיות של העשור הבא. קמעונאים, בתי מלון, מסעדות ומשקיעים החלו להזרים מיליארדי דולרים, בתקווה שריחות ייחודיים יסייעו להגביר את הצריכה הפרטית, למשוך לקוחות וליצור מותגים בלתי נשכחים. השפעת חוש הריח על התנהגות הצרכן צמחה במאות אחוזים במהלך העשור האחרון מ-2% אחוזים בשנת 2002 ל-17% בשנת 2012.

שינה מבושמת מבית הולנדיה
שינה מבושמת מבית הולנדיה

עתה, חברת שיווק המיטות, הולנדיה, עולה על גל הריח, וחודרת לתחום הבישום הביתי, תוך שהיא משיקה את Sense by Hollandia, באמצעות קולקציה עשירה של מוצרי ניחוח ואווירה ייעודיים לחדר השינה.

כלומר, גם אם התפחתם את הכריות, הגפתם את התריסים ואף הסתייעתם במכשיר המייצר רעש לבן, יש אשר חשים כי חדר השינה עדיין מרגיש כתא לחץ, שבו אתם שוכבים ערים ולא מצליחים לישון. הולנדיה מנסה לבנות על אותם קליינטים שמוכנים לשלם (ולא מעט, יש לציין) – ולבשם בניחוח שמרגיע בלילה ומעורר בבוקר.

ניחוח המותג מכיל בתוכו מרכיבים הלקוחים ממזרח וממערב, החל מנפתולי קטורת של המזרח ועד לשמנים היקרים והחושניים של המערב. לטענת אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה: "בתהליך פיתוח Sense by Hollandia היה חיוני לשלב שמנים אתריים משובחים וניחוחות עמידים לאורך זמן על מנת לייצר חוויית בישום חושית בבית שתתאים באופן מושלם לחדר האינטימי ביותר, חדר השינה".

פריצת דרך בינלאומית

אבי ברססט מספר כי זהו צעד פורץ דרך, וכי לאחר מחקר מעמיק שביצע, מצא כי מעולם לא הושקו ריחות ייעודיים לחדרי שינה: "הולנדיה היא החברה הראשונה לעשות זאת בתחום מוצרי הפרמיום בכלל ובתחום המוצרים הייעודיים לחדר השינה בפרט. המוצר הסופי מציע מגוון מוצרי ניחוח ואווירה, החל מנרות ריחניים, סבונים לארון, מכשירי התזה, דיפיוזרים בכמה גדלים ועוד. מוצר הדגל של המותג הוא בקבוק דיפיוזר מהודר של 3000 מ"ל, שיוצר בחברה המתמחה בייצור בקבוקי ברנדי, שיוכל להשתלב בקלות בחללי אירוח כפריט לייף סטייל".

מנעד הבשמים של הולנדיה – נעים בחדר השינה

כידוע, מרבית ממותגי חברת הולנדיה פונים לעשירון העליון, לקהל יעד עם חדר שינה שהוא בגודל של סוויטה או אולם נשפים. יחד עם זאת, החברה עולה כאן על קונספט שעשוי להפוך לאופנה, ולאלו שאוהבים להתפנק במיטה ולהריח טוב, מוצע להם מנעד בשמים בגדלים ובסגנונות שונים: נר ריחני בכוס – 88 שקל, שבבי סבונים ריחניים – 48 שקל, מבשמי אוויר בהתזה –  78 שקל, מפיצי ריח 200 מ"ל – 128 שקל, מפיצי ריח 500 מ"ל – 248 שקל ומפיץ ריח בבקבוק ענק מהודר 3000 מ"ל – 1,298 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן